Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Visa upp din/dina LEGO arméer

Startat av Gordonblixt, 27 augusti 2011 kl. 16:58

Föregående ämne - Nästa ämne

darthemil83

Här är mina Knights of Ren och en annan falang som heter black cloaks . Det blir nog så att dessa slås ihop framöver. Mvh Emil

insurrection

Citat från: darthemil83 skrivet 21 oktober 2021 kl. 01:25
Här är mina Knights of Ren och en annan falang som heter black cloaks . Det blir nog så att dessa slås ihop framöver. Mvh Emil

Vad är det för torso som bla figsen med fladdermus-mask har?

ColA

Citat från: insurrection skrivet 21 oktober 2021 kl. 14:04
Citat från: darthemil83 skrivet 21 oktober 2021 kl. 01:25
Här är mina Knights of Ren och en annan falang som heter black cloaks . Det blir nog så att dessa slås ihop framöver. Mvh Emil

Vad är det för torso som bla figsen med fladdermus-mask har?

Kan det vara den sämsta onda karaktären i hela galaxen, Kylo ren 🤪

insurrection

Citat från: ColA skrivet 21 oktober 2021 kl. 15:07
Citat från: insurrection skrivet 21 oktober 2021 kl. 14:04
Citat från: darthemil83 skrivet 21 oktober 2021 kl. 01:25
Här är mina Knights of Ren och en annan falang som heter black cloaks . Det blir nog så att dessa slås ihop framöver. Mvh Emil

Vad är det för torso som bla figsen med fladdermus-mask har?

Kan det vara den sämsta onda karaktären i hela galaxen, Kylo ren 🤪

ÅÅååh, nu trillar knights-of-ren-poletten ner här  :-[

janhansson

#199
Någon excentrisk diktators ceremoniella paradgarde

mrlind

#200
Ming-dynastins arme håller på att samla ihop sig. Inskrivning pågår och träningen av nya rekryter är i full gång. Den går inte helt lysande än så länge. Vi får hoppas att den är väldrillad till nästa drabbning ( Swebrick event )...
Have a great build day!
Instagram Flickr

mrlind

Nu har det blivit lite ordning i leden.
Have a great build day!
Instagram Flickr

andreaseldh

Citat från: mrlind skrivet 16 december 2021 kl. 21:07
Ming-dynastins arme håller på att samla ihop sig. Inskrivning pågår och träningen av nya rekryter är i full gång. Den går inte helt lysande än så länge. Vi får hoppas att den är väldrillad till nästa drabbning ( Swebrick event )...

Citat från: mrlind skrivet 18 december 2021 kl. 09:55
Nu har det blivit lite ordning i leden.

Roligt att se hur processen utvecklar sig. Skulle vara kul att få se några dåligt uppsatta tält, också!

janhansson

Vi verkar ha blivit infiltrerade av våra fiender drakriddarna, så var försiktiga därute allihop!

janhansson

"Dåliga nyheter, vi har blivit infilterade igen. Denna gången av Vargfolket. Jag förstår inte hur de lyckats med det, vi som är så vaksamma."

Eriol

Satte äntligen ihop mina mina blå bågskyttar (Forestmen marines?). Upptäckte att jag har ganska dåligt med "ensidiga" huvuden. Om de nya figurerna blir någorlunda lättillgängliga kanske det blir några gröna också så småningom...

Skafte

Har du en armé av lutenister på gång också?  :)

janhansson

Citat från: Eriol skrivet 25 juni 2022 kl. 00:27
Satte äntligen ihop mina mina blå bågskyttar (Forestmen marines?). Upptäckte att jag har ganska dåligt med "ensidiga" huvuden. Om de nya figurerna blir någorlunda lättillgängliga kanske det blir några gröna också så småningom...

Fina, men när alla har lika klädsel så ser det mer ut som en militär styrka än ett gäng laglösa. Kanske ett kompani medeltida legoknektar? :)

ColA

Citat från: Eriol skrivet 25 juni 2022 kl. 00:27
Satte äntligen ihop mina mina blå bågskyttar (Forestmen marines?). Upptäckte att jag har ganska dåligt med "ensidiga" huvuden. Om de nya figurerna blir någorlunda lättillgängliga kanske det blir några gröna också så småningom...

Armé eller ett gäng förvirrade lirare i fåniga hattar 😂😂

Eriol

Citat från: Skafte skrivet 25 juni 2022 kl. 00:45
Har du en armé av lutenister på gång också?  :)

Vet inte vad jag ska göra med lutorna faktiskt. Förslag eller bud mottages!  ;)

Citat från: ColA skrivet 25 juni 2022 kl. 09:49

Armé eller ett gäng förvirrade lirare i fåniga hattar 😂😂

Modernt taktiskt uppträdande heter det.  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.