Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne


AndersI

Jogge låter hälsa att han inte hinner bygga något just nu, så det är öppet för vem som helst att lägga upp en vinjett. Ni gamla härdade vinjetträvar kan väl hålla er ett tag, så får de andra en chans!

Stigge72

Citat från: AndersI skrivet 01 mars 2013 kl. 09:30
Jogge låter hälsa att han inte hinner bygga något just nu, så det är öppet för vem som helst att lägga upp en vinjett. Ni gamla härdade vinjetträvar kan väl hålla er ett tag, så får de andra en chans!
Då väntar jag, som gammal räv, minst till imorgon. ;)
Trist när man inte hinner bygga.

Vibora

Jag känner mig inte som en gammal räv, men jag gjorde ju den senaste så jag får väl också avvakta några timmar till.  ;)

LilaToster

Då känner jag mig manad att ta över vinjett-tråden.  :P
Här kommer en ny vinjett...

shutter


Juki

Sunshine Cleaning är de, men kan tyvärr inte bygga något just nu :P

LilaToster

Citat från: Juki skrivet 01 mars 2013 kl. 18:17
Sunshine Cleaning är de, men kan tyvärr inte bygga något just nu :P

Visst är det Sunshine Cleaning  ;D
Om inte Juki kan bygga nästa vinjett antar jag att det är fritt fram för vem som helt att bygga nästa vinjett.

Inför framtiden kanske man bör fundera på huruvida man ska gissa på vinjetten om man redan på förhand vet att man inte kan bygga nästa vinjett  :P

Kvarnbacka

Om "kan tyvärr inte bygga något just nu" innebär "just nu och tre dygn framåt" så anmäler jag mig som frivillig att posta nästa vinjett  :)

marpe

Citat från: Juki skrivet 01 mars 2013 kl. 18:17
Sunshine Cleaning är de, men kan tyvärr inte bygga något just nu :P
Välkommen Juki. Kul att du gissade rätt. Hoppas att du kommer att trivas här.
Här står tävlingsreglerna:
http://www.swebrick.se/index.php?topic=1237.msg12751#msg12751

Stigge72

Citat från: LilaToster skrivet 04 mars 2013 kl. 11:21
Citat från: Juki skrivet 01 mars 2013 kl. 18:17
Sunshine Cleaning är de, men kan tyvärr inte bygga något just nu :P

Visst är det Sunshine Cleaning  ;D
Om inte Juki kan bygga nästa vinjett antar jag att det är fritt fram för vem som helt att bygga nästa vinjett.

Inför framtiden kanske man bör fundera på huruvida man ska gissa på vinjetten om man redan på förhand vet att man inte kan bygga nästa vinjett  :P
Det har vi funderat på ett antal gånger redan och, om jag inte missminner mig, kommit fram till att man inte ska (om man inte vill ha minuspoäng).

AndersI

Det är tydligen fritt fram igen - först till kvarn...

Stigge72

Då tar jag och lägger upp den här.

Tickledeath

Jag kommer endast att tänka på Cheyenne, men jag antar att det är fel..
Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.