Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Duchessa

Citat från: bileam skrivet 13 december 2011 kl. 14:07
Skulle behållt mitt set MISB... Men då hade jag ju aldrig fått njuta av det! Komplett Santa Fe
Men mina lok är ju inte numrerade...

Det kan inte vara så många i Sverige som har Santa Fe MISB. Nån härifrån som säljer?

Magnus

Jag fick ett ryck och handlade en påse lego till mina systersöner:

http://www.blocket.se/pitea/Brio_och_lego_37717089.htm?ca=1_11&w=0

"En IKEA-säck med 7 kg blandat smålego: 800:-"

/Magnus

First post btw, ville kolla kilopriser och hamnade här!

Pekblom

Citat från: Magnus skrivet 13 december 2011 kl. 23:59
Jag fick ett ryck och handlade en påse lego till mina systersöner:

http://www.blocket.se/pitea/Brio_och_lego_37717089.htm?ca=1_11&w=0

"En IKEA-säck med 7 kg blandat smålego: 800:-"

/Magnus

First post btw, ville kolla kilopriser och hamnade här!
Välkommen. Låt höra vad du fick? 7kg för 800kr är bra pris om det är bra bitar.

tellblom


Tobbe Arnesson

Toppen! Jag fick det inte att funka med den andra auktionen som måste betalas med Payair, nu beställde jag tre den här vägen istället. Två till mig och en till brorsonen som fyller i sommar.
Blogg: Robotkampen

Tobbe Arnesson

Trodde jag ja, länken när man ska betala är också till Payair.  >:(
Blogg: Robotkampen

mechamike

Lika arg som dig Tobbe!, Den annonsen hade ju inte payair först, nu har de lagt till det.. :-(

?

Tobbe Arnesson

Jag har mailat kundtjänst om det, tog skärmdumpar av hur annonserna såg ut innan och därmed det kontrakt som vi ingått.
Blogg: Robotkampen

mechamike

Jag hann tyvärr inte tagit någon skärmdump men jag har mailat info@webhallen.com ( har du nån bättre adress?) och beklagatmig att de först var utan Payair och sedan la de till det:-( Appen hänger sig när man ska peta in PIN och går inte vidare.. samma fel för dig Tobbe?
?

Tobbe Arnesson

Japp, samma fel för mig. Verkar som det blev fel i appen när de uppdaterade 9:e december.

Är iofs. inte säker att appen hänger sig, verkar mer som de "bara" glömt lägga in en knapp för att gå vidare. Har påtalat felet för Payair också (igår em men inget svar än).

Har också vänt mig till info@, får väl ringa om de inte svarat i em. De ändrade auktionen kort efter jag mailade och påpekade att den ena annonsen var med Payair men inte den andra.
Blogg: Robotkampen

Magnus

Citat från: Pekblom skrivet 14 december 2011 kl. 02:05
Citat från: Magnus skrivet 13 december 2011 kl. 23:59
Jag fick ett ryck och handlade en påse lego till mina systersöner:

http://www.blocket.se/pitea/Brio_och_lego_37717089.htm?ca=1_11&w=0

"En IKEA-säck med 7 kg blandat smålego: 800:-"

/Magnus

First post btw, ville kolla kilopriser och hamnade här!
Välkommen. Låt höra vad du fick? 7kg för 800kr är bra pris om det är bra bitar.

Här har vi högen. Det handlar om ganska nytt lego tror jag, med några antika inslag. (Gamla smala gummihjul på en 2x4-kloss med röda fälgar)


mechamike

Citat från: Magnus skrivet 16 december 2011 kl. 00:00
Här har vi högen. Det handlar om ganska nytt lego tror jag, med några antika inslag. (Gamla smala gummihjul på en 2x4-kloss med röda fälgar)

I see dead people MEGA BLOCKS!   :'(

?

Magnus

Citat från: mechamike skrivet 16 december 2011 kl. 08:52
Citat från: Magnus skrivet 16 december 2011 kl. 00:00
Här har vi högen. Det handlar om ganska nytt lego tror jag, med några antika inslag. (Gamla smala gummihjul på en 2x4-kloss med röda fälgar)

I see dead people MEGA BLOCKS!   :'(

En liten slummer har väckts, har surfat intensivt några kvällar nu och hänger hjälpligt med i nomklaturen inom lego och har tittat på de Classic Space som jag aldrig fick som barn och ett konstigt begär har väckts. Jag gillar att fynda och köpte faktiskt 950g bionicle på tradera igår!  ;D -Detta lego är det jag alltid haft mest agg emot, får väl helt enkelt prova när jag fick ett kilo för 23:-
/Magnus

Tobbe Arnesson

Citat från: mechamike skrivet 15 december 2011 kl. 10:40
Jag hann tyvärr inte tagit någon skärmdump men jag har mailat info@webhallen.com ( har du nån bättre adress?) och beklagatmig att de först var utan Payair och sedan la de till det:-( Appen hänger sig när man ska peta in PIN och går inte vidare.. samma fel för dig Tobbe?

Det funkade för Harri med hans Samsung Nexus. Vi kör båda version 6.6 men jag och Desiré får inte gå vidare.

Vad kör du för lur mecha?

Webballen har fortfarande inte svarat på mina mail.  >:(
Blogg: Robotkampen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.