Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO på auktionssajter (Tradera, Blocket, Ebay m.fl.)

Startat av de Gothia, 08 januari 2010 kl. 10:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

Citat från: TheFritz skrivet 27 oktober 2013 kl. 22:10
Monorail på gradera för 400kr köp nu. Det är väl inte så ofta det finns till salu?
Vet inte om det är billigt eller inte?
Jo då det finns ofta monorail på tradera men de har lyckats få upp det på helt skrattretande priser.
(sök monorail och jämför med BL.)  ;D
Bitarna som är till salu för 400 fast pris är bra pris om man behöver just de bitarna.
Monorail är lite "fyrkantigt" man behöver liksom både upp och ner biten och två 90 kurvor eller två 45kurvor så det är svårt att använda just dessa bittar för att förlänga en befintlig bana. Men 400 är som sagt billigt om man behöver just dessa bitar



Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

Skafte

En godtrogen förklaring kan vara att han inte orkar/kan/vill ta ett kort själv och googlade fram en Mr Gold-bild...

KizzE

Citat från: Skafte skrivet 10 november 2013 kl. 19:36
En godtrogen förklaring kan vara att han inte orkar/kan/vill ta ett kort själv och googlade fram en Mr Gold-bild...


Ungefär vad jag tänkte, man hade ju sett om det är sant eller fake när man kommer hem till personen.

marpe

Citat från: Skafte skrivet 10 november 2013 kl. 19:36
En godtrogen förklaring kan vara att han inte orkar/kan/vill ta ett kort själv och googlade fram en Mr Gold-bild...
Låt oss hoppas på den trevliga förklaringen.  :)
Citat från: KizzE skrivet 10 november 2013 kl. 19:56
Ungefär vad jag tänkte, man hade ju sett om det är sant eller fake när man kommer hem till personen.
Det är inte säkert att köparen är så skicklig på legonyanser.  :)

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Lundgren

Finns möjligen "Spisarn" här på forat?
Han/hon lyckas bjuda över mig på Tradera massor med ggr...

Skulle gärna komma i kontakt med personen i fråga, skulle nämligen vilja köpa lite enstaka saker som jag gått miste om :(

Så är det någon här eller vet vem det är pm'a mig gärna, vill som sagt köpa lite grejer om det är ok!?

Wuntin

Citat från: Lundgren skrivet 11 november 2013 kl. 23:45
Finns möjligen "Spisarn" här på forat?

Det finns ett spisarn-konto, men han har aldrig postat något och inte varit inloggad på flera år.

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

andli

Men det är en "Res.pris ej uppnått" auktion, så det kan ju vara allt från billigt till väldigt dyrt innan ens reservationspriset är uppnått.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

KizzE

Citat från: andli skrivet 21 november 2013 kl. 18:11
Men det är en "Res.pris ej uppnått" auktion, så det kan ju vara allt från billigt till väldigt dyrt innan ens reservationspriset är uppnått.

KÖP nu är köp nu.. 899kr kan man få den för, men jag hade inte klickat!

Eigenbrötler

Citat från: KizzE skrivet 21 november 2013 kl. 18:12
Citat från: andli skrivet 21 november 2013 kl. 18:11
Men det är en "Res.pris ej uppnått" auktion, så det kan ju vara allt från billigt till väldigt dyrt innan ens reservationspriset är uppnått.

KÖP nu är köp nu.. 899kr kan man få den för, men jag hade inte klickat!


näe det känns lite för bra för att vara sant eller?
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

andli

Citat från: KizzE skrivet 21 november 2013 kl. 18:12
Citat från: andli skrivet 21 november 2013 kl. 18:11
Men det är en "Res.pris ej uppnått" auktion, så det kan ju vara allt från billigt till väldigt dyrt innan ens reservationspriset är uppnått.

KÖP nu är köp nu.. 899kr kan man få den för, men jag hade inte klickat!
Ahh, den biten missade jag...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.