Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Ma.Ktober 2018 - Padda

Startat av swestar, 27 oktober 2018 kl. 02:39

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Avslutar Ma.Ktober 2018 med denna skapelse.



Mina Egna Byggen flickr
Instagram

o0ger

Så vackert! Gillar färgvalen både på maskinen och skogen. Basen du har byggt lyfter verkligen fram bygget (måste lära mig detta). Den lilla "ryggraden" är en snygg detalj.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Stigge72

Riktigt snyggt. Mechen ser verkligen "hemma" ut i det karga landskapet.

Anders67

#3
Snyggt, skogen känns väldigt svensk, får mig att tänka på den där illustratören som mixar svenska vardagsbilder med robotar/sci-fi saker.

swestar

Citat från: Anders67 skrivet 27 oktober 2018 kl. 12:12
Snyggt, skogen känns väldigt svensk, får mig att tänka på den där illustratören som mixar svenska vardagsbilder med robotar/sci-fi saker.
Kollade hans hemsida, fantastiska målningar han åstadkommit.  :o

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

o0ger

Jag tycker Jalex och Swestar borde samarbeta med att återskapa Stålenhags målningar :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Godtfred

Citat från: o0ger skrivet 27 oktober 2018 kl. 16:04
Jag tycker Jalex och Swestar borde samarbeta med att återskapa Stålenhags målningar :)
Mattrix har redan byggt en "klassisk" scen med glassbil och dinosaurie. Tror inte den finns på forumet...

mattrix

Snyggt byggt Swestar. Ska försöka få fram några bilder på min glassbil och dino :) Är väldigt sugen på att bygga nåt mer av Stålenhag, får se när jag kommer till skott...

Teabox

Håller med tidigare kommentarer. Bra design på alla bitarna :)

Sollan

Snyggt! Gillar kontrasten maskin/natur!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.