[MOC] Rullator, shoppingvagn, resväskor och joggingbarnvagn

Startat av Nybohov Creation Ltd., 22 oktober 2017 kl. 19:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Såg en gamling på tunnelbanan och fick en idé. Vi blir alla äldre, även de i våra legostäder, och snart behövs det rullatorer.

Här är en lite sportigare variant:


[MOC] Walker by Nybohov Creation Ltd., on Flickr


[MOC] Walker by Nybohov Creation Ltd., on Flickr
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nybohov Creation Ltd.

Jag bygger ut denna tråd med en shoppingvagn och två olika sorters rullväskor.
(Den yuppien har kan vara lånad av någon annan, men jag minns inte riktigt.)


Shopping trolley by Nybohov Creation Ltd., on Flickr


Suitcase by Nybohov Creation Ltd., on Flickr


Suitcase by Nybohov Creation Ltd., on Flickr
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nybohov Creation Ltd.

Rätt ska vara rätt. Jag visste att jag lånat designen till en väska:


Make a Wheeled Lego Suitcase by Elspeth De Montes, on Flickr
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

andreaseldh


Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nilseman

Fick en bild i huvudet på din rollator. Scenario: En elak liten kille har stulit den och vänt på styret, sittande på den bränner han iväg nedför en lång backe  ;D ::)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Nilseman skrivet 07 november 2017 kl. 17:41
Fick en bild i huvudet på din rollator. Scenario: En elak liten kille har stulit den och vänt på styret, sittande på den bränner han iväg nedför en lång backe  ;D ::)

Haha! Nu har jag också en bild i huvudet. Jag kanske ska fixa ett ungdomsgäng som trakasserar gamlingar?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nybohov Creation Ltd.

Det är inte så mycket nedförsbacke, men det ser ut att gå rätt snabbt ändå.

A juvenile delinquent on a stolen, modified walker by Nybohov Creation Ltd., on Flickr
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.