Test visit in the LEGO House on Friday the 25th of August from 4pm to 8pm

Startat av Anders67, 05 maj 2017 kl. 16:34

Föregående ämne - Nästa ämne

Ozp


Kwagge




Sollan

Citat från: Kwagge skrivet 26 augusti 2017 kl. 00:31
Citat från: colonel skrivet 25 augusti 2017 kl. 20:26
Gav kun 63 Dkr for en stor burk!

Jag med  ;)

O jag gav 121 dkr för en liten burk!  :o

De kunde inte ge pengar tillbaka utan de har mailat till MOS. Så jag få bege mig dit för att få tillbaka mellanskillnaden  :-\  :o

Lordflintstone

Citat från: Sollan skrivet 26 augusti 2017 kl. 08:50
Citat från: Kwagge skrivet 26 augusti 2017 kl. 00:31
Citat från: colonel skrivet 25 augusti 2017 kl. 20:26
Gav kun 63 Dkr for en stor burk!

Jag med  ;)

O jag gav 121 dkr för en liten burk!  :o

De kunde inte ge pengar tillbaka utan de har mailat till MOS. Så jag få bege mig dit för att få tillbaka mellanskillnaden  :-\  :o

Inga fantastiska bitar? 

dalle

Hände det något mer att berätta hem om än att ni fick köpa en stor burk för ett bra pris?


byStfn

Varför ser jag ut som att jag förlorat ALLT? :D

Citat från: dalle skrivet 26 augusti 2017 kl. 09:12
Hände det något mer att berätta hem om än att ni fick köpa en stor burk för ett bra pris?
Jag filmade en halvtimmes material som jag ska klippa ihop under veckan som kommer och jag har en del bilder och filmer som kommer upp under helgen på min instagram. Kan posta här med när de är online!

Kwagge

Lite bilder från igår på min Flickr..

https://www.flickr.com/gp/93766584@N08/ps9aA6

"Väggen" i shopen var lite annorlunda då den inte var en "vägg" utan en ö med olika höjder o lite konstiga former. Vid mycket folk kan det bli lite bökigt där. "roliga" bitar var sand green 1x2 plate, trans light blue bar, trans clear panel 2x2, tan ost bitar


Det var en rolig dag fast restaurangen var det som drog ner betyget på huset. Rörig beställningssystem/för lite fisk (om man valde det)/dyrt/kan ta lång tid med mycket folk, speciellt utlämningen..

Magnusengstrom

Citat från: Kwagge skrivet 26 augusti 2017 kl. 13:50
Lite bilder från igår på min Flickr..

https://www.flickr.com/gp/93766584@N08/ps9aA6

"Väggen" i shopen var lite annorlunda då den inte var en "vägg" utan en ö med olika höjder o lite konstiga former. Vid mycket folk kan det bli lite bökigt där. "roliga" bitar var sand green 1x2 plate, trans light blue bar, trans clear panel 2x2, tan ost bitar


Det var en rolig dag fast restaurangen var det som drog ner betyget på huset. Rörig beställningssystem/för lite fisk (om man valde det)/dyrt/kan ta lång tid med mycket folk, speciellt utlämningen..

Och maten inte barnvänlig kan jag tycka. Mina barn hade knappt ätit något av det. Kanske pommes och kycklingen.

colonel

Citat från: Kwagge skrivet 26 augusti 2017 kl. 13:50
"Väggen" i shopen var lite annorlunda då den inte var en "vägg" utan en ö med olika höjder o lite konstiga former. Vid mycket folk kan det bli lite bökigt där. "roliga" bitar var sand green 1x2 plate, trans light blue bar, trans clear panel 2x2, tan ost bitar
Plus 1x1 brick round trans blue (til vatten)

colonel

Venstre: Menukort og LEGO sæt (oöppnet) # 40296 Build your meal
Ø. højre: Free gift i LEGO Store # 5004936
N. højre: Free gift i Mini Chef LEGO sæt # 40295


colonel

Citat från: Magnusengstrom skrivet 26 augusti 2017 kl. 14:38
Och maten inte barnvänlig kan jag tycka. Mina barn hade knappt ätit något av det. Kanske pommes och kycklingen.
Helt oenig.
Om du tittar på min bild ovan ser du att menykortet är för vuxna.
Det finns en särskild barnmeny.

Mitt betyg är att maten (för vuxna) var särskilt välsmakande och väl förberedd
Samtidigt tycker jag att det var en rolig upplevelse att beställa maten och följ dess förberedelse tills pickup.

Priset du kan diskutera men med 30% rabatt var det helt ok.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.