Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

T-shirts Classic Space

Startat av bjorn a, 25 oktober 2023 kl. 18:05

Föregående ämne - Nästa ämne

Studley Heinsbergen


bjorn a

@Studley Heinsbergen L finns bara kvar i röd och svart, M finns kvar i grå
/bjorn a

Myko

Hej bjorn (Björn?)

Ditt inlägg bryter egentligen mot våra regler, köp och sälj är bara tillåtet för betalande medlemmar och då i särskild forumavdelning, oavsett om det gäller LEGO eller icke-LEGO.

Med det sagt så verkar folk uppskatta dina t-shirts och du är någorlunda aktiv medlem och ser inte ut att scamma oss så jag tänker inte ta bort tråden.

Det här är inte en öppning för fler köp och sälj trådar från någon!  8)

MVH
Swebrick moderator

bjorn a

Hej!

Tack för vänligheten!
Jag var lite osäker då det inte gällde försäljning av LEGO etc. vad som gällde och jag tänkte det vore roligt om folk som uppskattar tröjorna kunde få ta del av dessa till självkostnadspris istället för att gå ut på Marketplace etc.  :)
/bjorn a

lindyhep

Eftersom köp-o-sälj normalt sett bara är för betalande medlemmar kan ju ett tips/förslag vara att betala in medlemsavgiften ;) 200kr swish till 123 018 0182 med nicket som meddelande och så se till att forumsprofilen har de uppgifter som behövs.

Här kan du läsa mer om vad som ingår och hur du gör :)
https://swebrick.se/index.php?topic=1428.0

bjorn a

Tack för tipset! :)  Jag har inte haft möjlighet att syssla med LEGO på några år så därför har medlemsskap inte legat så nära till hands. Ett ynka LEGO-hus är vad åstadkommit på ett antal år så det är lite klent med LEGO-aktivitet i dagsläget tyvärr.. 
/bjorn a

JonKlarstrom

Jag kan ta två XL i vilka färger som helst, men gärna olika två färger. Sen vilka färger de två är, är inte så viktigt. =)

Jon
Är inte ett dugg fyndig idag.

bjorn a

@JonKlarstrom Tack för ditt intresse! Dom två sista XL är reserverade till @Jimmy och @fork men hoppar dom sina står du på kö  :)
/bjorn a

fork

Citat från: bjorn a skrivet 27 oktober 2023 kl. 16:45@JonKlarstrom Tack för ditt intresse! Dom två sista XL är reserverade till @Jimmy och @fork men hoppar dom sina står du på kö  :)

Röd funkar om dom svarta är slut

Jimmy

Citat från: bjorn a skrivet 27 oktober 2023 kl. 16:45@JonKlarstrom Tack för ditt intresse! Dom två sista XL är reserverade till @Jimmy och @fork men hoppar dom sina står du på kö  :)
Vad Hade du kvar björn som var reserverat jag tar den xl och någon i L kvittar färg 

bjorn a

@fork @Jimmy Jag drar PM till er med detaljer  :)
/bjorn a

Targ

Jag köper en svart L 

bjorn a

/bjorn a

bjorn a

Uppdatering till alla er som handlat:

Tröjorna är postade nu i helgen och brevlådan töms kl. 08 imorgon bitti och torde således landa hos er f.o.m. tisdag. : )

Uppdatering ang. vad som finns kvar:

XL - Slut
L - Röd och Svart
M - Röd och Grå
S - Svart, Röd, Blå och Grå (finns även några "Ladies" small)

:)
/bjorn a

ColA

Va fan jag tar 1 röd och 1 svart i L

Väldigt snyggt hus du byggt btw  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.