Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

TÄVLING: Min tolkning av Sundsvall

Startat av Emma, 20 december 2023 kl. 14:50

Föregående ämne - Nästa ämne

Emma

TÄVLING: Min tolkning av Sundsvall

– En tävling för er som kommer till stora eventet i Sundsvall 2024!


Sundsvall fyller 400 år, och i samband med det har vi sökt bidragspengar till vårt event. För att sätta lite mer Sundsvalls-prägel på utställningen utlyser eventgruppen därför en tävling med tema Sundsvall.

Sundsvalls-byggena kommer stå tillsammans under helgen. Under lördagen kommer en publikfavorit utses!



Tema: Min tolkning av Sundsvall!

Storlek: Valfri

Sista dag att anmäla ditt bidrag: 31 januari 2024



Anmäl ditt bidrag genom att skicka ett mail till Emma här på forumet. Mailet ska innehålla bidragets namn och storlek. Du ska inte anmäla bygget till eventet, det gör Emma.

Vanliga "swebrick-regler" gäller. Alltså bara hela och rena LEGO-bitar. Ingen tredjeparts-tillverkare.


LYCKA TILL MED BYGGANDET!

Tävlingsbidragen

andreaseldh

  • Ska bygget vara hemligt eller tycker ni det är trevligt med en WIP-tråd?
  • Hur lyder Emmas e-postadress?

Emma

Citat från: andreaseldh skrivet 20 december 2023 kl. 15:31
  • Ska bygget vara hemligt eller tycker ni det är trevligt med en WIP-tråd?
  • Hur lyder Emmas e-postadress?



Wip-tråd eller ej, det har ingen betydelse.

Och ett meddelande till "Emma" kort och gott blir fint!



Emma

Citat från: Jemanuelson skrivet 12 januari 2024 kl. 09:42Vad är syftet med bidragspengarna i detta sammanhang?

Får vi bidrag kommer eventets deltagare få del av det. Jag tänker inte säga mer nu. Men vi har en plan som gynnar swebrickarna som är med!

Gideon

Hade helt missat att det var en separat deadline för att anmäla detta bygge...!
Kan man anmäla ett bygge som bara finns i tanken ännu...? (Har en idé som jag hoppas hinna bygga)

Emma

Citat från: Gideon skrivet 06 februari 2024 kl. 18:48Hade helt missat att det var en separat deadline för att anmäla detta bygge...!
Kan man anmäla ett bygge som bara finns i tanken ännu...? (Har en idé som jag hoppas hinna bygga)

Är du tillräckligt snäll med mig så går det för sig! Skicka pm, så fixar jag det.

Emma

Tävlingsbidragen

Klicka på länken och kolla in om info stämmer.

Fyll gärna i en beskrivning av bygget. Jag ska layouta detta lite bättre, och sen skriva ut så det finns tillgängligt för besökarna under utställningen!

CopMike


Gideon

Citat från: Emma skrivet 29 februari 2024 kl. 17:31Tävlingsbidragen

Klicka på länken och kolla in om info stämmer.

Fyll gärna i en beskrivning av bygget. Jag ska layouta detta lite bättre, och sen skriva ut så det finns tillgängligt för besökarna under utställningen!
Fixat!

Emma

Följ gärna Gideons exempel och skriv här i tråden när du ändrat din del! Så har jag (kontrollbehovet själv) koll.

cyberwilma

Citat från: Emma skrivet 29 februari 2024 kl. 21:06Följ gärna Gideons exempel och skriv här i tråden när du ändrat din del! Så har jag (kontrollbehovet själv) koll.
Hihi, jag som inte ville spamma tråden! 😅
Har fixat min.
Insnöad på modulhus, i färd med att bygga om alla set till hela byggnader.

Godtfred


Eriol

Jag skrev dit en liten text också.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.