Klossfestivalen 2024 - JÖNKÖPING lördagen 2 mars på RC Racketcentrum

Startat av Klossfestivalen, 08 november 2023 kl. 18:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Bokeslundsparken

Citat från: mrlind skrivet 29 februari 2024 kl. 15:25Exemplarisk information och tydlighet inför eventet. Detta gillar jag.
Bra jobbat Fredrik!
Ser fram emot att träffa alla Swebrick'are på lördag.
Instämmer till fullo!

BlueBuilder

Hoppas ni har ett riktigt underbart event! Jag är hemma och tar hand om mig och låter sonen representera fam. Kylinger denna gång. Att han känner sig trygg i det är en stor eloge till mrLind och resten av Swefamiljen! 

darthemil83

Byggena är packade!  åtta st blev det. Så många har jag aldrig tagit med tidigare. Det var så tråkigt väder här i Göteborg så bilden kan vara manipulerad. 

Väl mött i Smålands pärla 🖤🏰⚔️🎖🎖😊

ColA

Citat från: darthemil83 skrivet 01 mars 2024 kl. 09:03Byggena är packade!  åtta st blev det. Så många har jag aldrig tagit med tidigare. Det var så tråkigt väder här i Göteborg så bilden kan vara manipulerad.

Väl mött i Smålands pärla 🖤🏰⚔️🎖🎖😊
Amen 😊

Jesperrydhog

Jag kommer nog lite sent men ska försöka kunna vara där vid 17:00-18:30.

darthemil83

En bild framifrån byggnaden avlastning enl Festival generalen sker på sidan av byggnaden se min fina pil.

Godtfred

4 minuter efter utsatt tid, helt ok. Kanske skulle börja fundera på vilka byggen jag ska packa alltså...

Joyride

Rullar upp som besökare från Kalmar. Ska bli kul att se vad ni har med er 😍
Hoppas på inspiration för att ta steget till att själv ställa ut i Karlskrona i slutet av maj.
Instagram: joyride_bricks

CopMike

Svenska flygvapnet var tidiga med att flyga genom rymden, här en mellanlandning i Bay 35 på Tatooine 🤪!

Herr Syri

Hej! .. och hjälp! 
Vi körde ifrån våra everyone is awesome figurer. Någon som inte har kommit hit än och skulle vilja låna ut det setet under morgondagen? Alternativt någon som har ett extra set att sälja? .. eller bara figurerna. :)

Tack.
Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink



mrlind

Have a great build day!
Instagram Flickr

darthemil83

En väldigt trevlig första dag är snart slut . Kul att träffa alla både nya som veteraner . Och stort tack KF och Fredrik som får en att känna sig välkommen och uppskattad. God middag och ett trevligt häng i bowlinghallen. 

Nu hoppas vi på en minst lika trevlig dag imorgon också och med nöjda besökare. 😊🖤🎉🎉🎉🎉🎉🇩🇰🇩🇰🇩🇰

ColA


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.