Klossfestivalen 2024 - VÄSTERÅS lördagen 1 juni på Västerås Kongress

Startat av Klossfestivalen, 14 februari 2024 kl. 13:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

setoryd

Citat från: o0ger skrivet 18 april 2024 kl. 08:49Jag tänker att de som vill skulle kunna hänga hemma hos mig på lördagkvällen. Om det är fint väder kanske man kan grilla lite. Annars kan man fixa hämtmat. Vilka skulle vilja vara med på det?

Jag bor inte centralt men det är väldigt smidigt att åka buss hem till mig (och tillbaka till Centrum).
Enligt Google maps tar det mig 2 min att cykla till dig  8)

o0ger

Citat från: setoryd skrivet 18 april 2024 kl. 09:54Enligt Google maps tar det mig 2 min att cykla till dig  8)
What, du bor ju på Rönnby! Vi är ju praktiskt taget grannar :D 
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Gideon

Citat från: o0ger skrivet 18 april 2024 kl. 08:49Jag tänker att de som vill skulle kunna hänga hemma hos mig på lördagkvällen. Om det är fint väder kanske man kan grilla lite. Annars kan man fixa hämtmat. Vilka skulle vilja vara med på det?

Jag bor inte centralt men det är väldigt smidigt att åka buss hem till mig (och tillbaka till Centrum).
Då ska jag definitivt planera för att stanna i Västerås på lördagen! :)

ArfMan

Citat från: Gideon skrivet 18 april 2024 kl. 12:50Då ska jag definitivt planera för att stanna i Västerås på lördagen! :)

ja...  man ska kanske inte ha bråttom hem ... (jag som kommer över dagen...)

setoryd

Citat från: o0ger skrivet 18 april 2024 kl. 10:25What, du bor ju på Rönnby! Vi är ju praktiskt taget grannar :D 

Jajjemen, på andra sidan skogsdungen sitter jag i min källare och smygbygger Lego så jag märks inte. 

Hur funkar det för mig som är ny, behöver jag skicka in en bild på det vi planerar att ställa ut så det håller måttet eller är det bara köra? Vi är inte klara än men vi har nog fått ihop de mesta av delarna vi behöver för att ställa ut en del av det totala bygget. Ca 3x9 basplattor istället för 4x12

o0ger

Citat från: setoryd skrivet 18 april 2024 kl. 14:15Hur funkar det för mig som är ny, behöver jag skicka in en bild på det vi planerar att ställa ut så det håller måttet eller är det bara köra? Vi är inte klara än men vi har nog fått ihop de mesta av delarna vi behöver för att ställa ut en del av det totala bygget. Ca 3x9 basplattor istället för 4x12
Jag tror vi bara väntar nu tills man kan anmäla sig. Då blir det nog tydligt vad som krävs.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Emma

Jag ska försöka vara med här! Hänger väldigt gärna hos dig oOger!

andreaseldh

Citat från: andreaseldh skrivet 25 mars 2024 kl. 21:32Missade Sundsvall. Köra GBC i Västerås är onekligen lockande!

Men tyvärr går det inte ihop med mina övriga aktiviteter. Vi får ses (och framför allt höras) en annan gång!

o0ger

Hur nära inpå eventet brukar anmälan öppna? 🤔
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Emma

Ååå, dubbelbokad. Jag gissar att jag måste prioritera familjen denna gång. Men ååååå. Jaja. Kan ju vara trevligt att hänga med den ibland också.  ;D

Jesperrydhog

Kan inte.  Jag är då i Hässleholm med (SUF).  SVENSKA UTRYCKNINGSFORDON FÖRENINGEN.  Och fotografera lite på några Brandstationer Räddningstjänst och Ambulans och Poliser. 

Gideon

Citat från: Emma skrivet 05 maj 2024 kl. 18:50Ååå, dubbelbokad. Jag gissar att jag måste prioritera familjen denna gång. Men ååååå. Jaja. Kan ju vara trevligt att hänga med den ibland också.  ;D
Tur att det finns många Klossfestivaler nuförtiden iaf så man har många chanser att få hänga med "Lego-familjen" under året också :)

Citat från: Jesperrydhog skrivet 06 maj 2024 kl. 17:05Kan inte.  Jag är då i Hässleholm med (SUF).  SVENSKA UTRYCKNINGSFORDON FÖRENINGEN.  Och fotografera lite på några Brandstationer Räddningstjänst och Ambulans och Poliser.
Låter som ett anmärkningsfritt alternativ, ha det så trevligt så ses vi på en annan Klossfestival :)

Klossfestivalen

Ping ping!

Nu är anmälan öppen för Västerås 1 juni i första posten.
Sista anmälan är 23 maj.

Ha en fortsatt fin vecka!



/Fredrik

MrUzagi

Pga extremt låg energinivå på sistone blir jag nog dessvärre tvungen att hoppa över Västerås i år.
Extra synd med tanke på träffen hos o0ger som jag hade sett fram emot.

Gideon

Citat från: MrUzagi skrivet 07 maj 2024 kl. 18:06Pga extremt låg energinivå på sistone blir jag nog dessvärre tvungen att hoppa över Västerås i år.
Extra synd med tanke på träffen hos o0ger som jag hade sett fram emot.
Inte för sent att ladda batterierna och anmäla sig, du har 2 veckor till på dig :)
Men ta det lugnt annars, verkar ju komma många fler Klossfestivaler!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.