Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

shutter


mechamike

Ser mer ut som dän där sliskige svenske skådespelaren som jagar och roar sig med att laga mat i Tv rutan medans han doppar sina smutsiga fingrar i grytan.. Kan int ekomma på vad varken han eller programmet heter än.. Har nån innbygd aversion mot mannen i fråga som blockerar mig just nu.
?

shutter

Citat från: mechamike skrivet 22 augusti 2011 kl. 07:56
Ser mer ut som dän där sliskige svenske skådespelaren som jagar och roar sig med att laga mat i Tv rutan. Har nån innbygd aversion mot mannen i fråga som blockerar mig just nu.

Tror jag vet vem du menar och förstår hur du känner. Han har, som många andra gett ut kokböcker också. Blockerar mig med.

Myko


shutter


Skrytsson

Citat från: shutter skrivet 22 augusti 2011 kl. 08:27
Citat från: mechamike skrivet 22 augusti 2011 kl. 07:56
Ser mer ut som dän där sliskige svenske skådespelaren som jagar och roar sig med att laga mat i Tv rutan. Har nån innbygd aversion mot mannen i fråga som blockerar mig just nu.

Tror jag vet vem du menar och förstår hur du känner. Han har, som många andra gett ut kokböcker också. Blockerar mig med.

Ni är inne på rätt spår ;) :P

Citat från: Myko skrivet 22 augusti 2011 kl. 08:44
Viggo lägger knark i maten.

Nix.

Citat från: shutter skrivet 22 augusti 2011 kl. 08:49
mycket snygg vigg förresten. :-*

Tackar :)

Jesperallen


Stigge72

Före ledtråden var jag inne på "Arga kocken" (för det finns väl en sån?).
Nu känns det som att det inte är någon större idé att gissa mer på den här viggen, som för övrigt var riktigt snygg, och träffande (om det var det jag tror att det var).

Skrytsson

Citat från: Jesperallen skrivet 22 augusti 2011 kl. 14:18
Då gissar jag på "vad blir det för mat?"

Ja, visst är det "Vad blir det för mat?" med Per Morberg  :P

Han älskar att jaga och fiska (därför ligger en fisk i hinken i bakgrunden). Och ännu mer gillar han att doppa smutsiga händer i maten och slänga runt maten, inte sällan ner på golvet (därför ligger ett köttstycke på golvet i förgrunden).


Erik

Citat från: Skrytsson skrivet 22 augusti 2011 kl. 14:32
Ja, visst är det "Vad blir det för mat?" med Per Morberg  :P

Klockren, den här är jättebra! Viggen alltså, Morberg är slemmigare än fisken han lagar...

Myko

Han spelade alltså den knarkande Viggo i Rederiet, för er min kommentar gick över huvudet på. ;)

Ras 74

Riktigt bra VIG Skrytsson!
Har en liten fråga bara. Den torson du har använt, den har gula händer och gult vid halsen
egentligen va?
Om ja, hur tog du bort färgen på själva torson?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skrytsson

Citat från: Erik skrivet 22 augusti 2011 kl. 14:36
Klockren, den här är jättebra! Viggen alltså, Morberg är slemmigare än fisken han lagar...

Citat från: Ras 74 skrivet 22 augusti 2011 kl. 15:51
Riktigt bra VIG Skrytsson!

Tack!  :)

Citat från: Myko skrivet 22 augusti 2011 kl. 15:24
Han spelade alltså den knarkande Viggo i Rederiet, för er min kommentar gick över huvudet på. ;)

Haha, jag trodde det var en filmtitel :P  :-[

Citat från: Ras 74 skrivet 22 augusti 2011 kl. 15:51
Har en liten fråga bara. Den torson du har använt, den har gula händer och gult vid halsen
egentligen va?
Om ja, hur tog du bort färgen på själva torson?


Jag råkade få ett ex som var feltryckt :P  ;) :D
Skämt åsido, jag använde suddigummi  :)

Jesperallen

Måste börja med att säga att den förra viggen var kanon!

Här kommer nästa, en som jag tänkt att göra länge men glömt varje gång det varit dax.

RedGiant

"Det gyllene skinnet" ("Jason and the Argonauts")?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.