Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Merkurius

Panem et solanum habemus. Quid nobis male evenire potest?

Kepsen

#1426
spirited away!

edit: ändrar ? till ! då jag är så säker på att det är den :)


AndersI


AntonYmer


Teabox

Ja, snygg vigg Anders. Var det det första Anime inlägget? Har undrat hur lång tid det skulle gå innan vi fick ett sånt :)

Tobbe Arnesson

Inte nog med att han fuskar och söker på IMDB, nu kommer det vigs i 6 x 16 också!

;)  :D

Stiligt AndersI!
Blogg: Robotkampen

mechamike

Han har spårat ut fullständigt ::).. i sin egen tråd ;)

Mycket stiligt AndersI, Snyggt byggt ! Riktigt bra vig!!!

(Hur går det med sammanställningen Tobbe?  ;))
?

Tobbe Arnesson

Citat från: mechamike skrivet 09 mars 2011 kl. 08:38(Hur går det med sammanställningen Tobbe?  ;))

Jag har originalfilen på datorn i köket så jag glömmer bort det mest hela tiden. Ska lägga den på Google Docs sedan så jag inte blir bunden till en dator...
Blogg: Robotkampen

Teabox

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 09 mars 2011 kl. 08:48
Citat från: mechamike skrivet 09 mars 2011 kl. 08:38(Hur går det med sammanställningen Tobbe?  ;))

Jag har originalfilen på datorn i köket så jag glömmer bort det mest hela tiden. Ska lägga den på Google Docs sedan så jag inte blir bunden till en dator...

Google docs låter bra. Då kan vi hjälpas åt att hålla dokumentet uppdaterat :)

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

Kepsen

Först måste jag ju säga att det var en klockren vig AndersI..
en av de två anime filmer jag sett..

Så slänger jag väl upp min också.. inte helt nöjd med den men det ska nog funka..

AndersI

Tack för lovorden! Äntligen fick jag användning för hjälmen till ishockeyfiguren (http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=44790) som bara har legat undanslängd sedan Jonatan fick den för 7-8 år sedan.

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 09 mars 2011 kl. 08:35
Inte nog med att han fuskar och söker på IMDB, nu kommer det vigs i 6 x 16 också!

Citat från: mechamike skrivet 09 mars 2011 kl. 08:38
Han har spårat ut fullständigt ::).. i sin egen tråd ;)

:)

Jag vet, jag vet - men jag fick ju inte plats med figurerna annars -  hjälmen gav skalan. I och för sig skulle jag nog kunnat få in dem på 4 x 12 och därmed åtminstone hållit fotavtrycket under 64, men jag struntade högaktningsfullt i det.

Å andra sidan har jag inte diskvalificerat någon vig, oavsett storlek, så jag tycker vi kan låta udda vara jämt...


Silence101

Top Gear???

Måste ju vara "The Stig" som kör.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Kepsen

Citat från: Silence101 skrivet 09 mars 2011 kl. 10:55
Top Gear???

Måste ju vara "The Stig" som kör.

fan.. trodde det skulle vara svårare än så.. helt korrekt i vilket fall..
Din tur Silence 101..

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.