Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Guldpalatset

Startat av Bokeslundsparken, 27 december 2022 kl. 19:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Colligo

Imponerande och inspirerande!  

Byggblock hävd och även om det inte var "rätt bygge" som fick timmarna av mig så kom jag igång. Bara en sån sak!


byStfn

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 31 december 2022 kl. 13:38
Citat från: Joacim skrivet 31 december 2022 kl. 11:58Wow! Är mållös! Vilket bygge och vilket byggsug jag fick! Var det inte någon som klagade på att de inte sett något stort bygge med vita masonery brick! Du gav dem verkligen svar på tal! Kommer det på en utställning kanske?!


Tack så mycket! Bra att du blev byggsugen.
Har använt alla mina vita tegelstenar och en massa andra lugbulkbitar från flera år, både synligt och i stommen.
Tänkte visa det på Klossfestivalen i Malmö iaf.
Längtar till KF Malmö! Vilket makalöst fint bygge! 

Studley Heinsbergen

Haha, wow! Otroligt bygge!

Bokeslundsparken

Citat från: darthemil83 skrivet 01 januari 2023 kl. 18:27Wow !! Detta är episkt

Tack för det mästaren av episka byggen!

Citat från: Jimmy skrivet 01 januari 2023 kl. 18:43Grymt bygge !! Vilken tur att det spåra ur  ;D

Tackar! Jo jag är glad att jag låter infallen löpa fritt!

Citat från: Klas Almqvist skrivet 01 januari 2023 kl. 19:05Nä nu lägger jag ner att bygga lego efter sett detta fantastiska bygget!

Haha, nä bara öka!


Bokeslundsparken

Citat från: Colligo skrivet 01 januari 2023 kl. 19:26Imponerande och inspirerande! 

Byggblock hävd och även om det inte var "rätt bygge" som fick timmarna av mig så kom jag igång. Bara en sån sak!



Tackar! Roligt att kunna inspirera!

Citat från: byStfn skrivet 01 januari 2023 kl. 19:31
Citat från: Bokeslundsparken skrivet 31 december 2022 kl. 13:38
Citat från: Joacim skrivet 31 december 2022 kl. 11:58Wow! Är mållös! Vilket bygge och vilket byggsug jag fick! Var det inte någon som klagade på att de inte sett något stort bygge med vita masonery brick! Du gav dem verkligen svar på tal! Kommer det på en utställning kanske?!


Tack så mycket! Bra att du blev byggsugen.
Har använt alla mina vita tegelstenar och en massa andra lugbulkbitar från flera år, både synligt och i stommen.
Tänkte visa det på Klossfestivalen i Malmö iaf.
Längtar till KF Malmö! Vilket makalöst fint bygge!

Tack så mycket! Ses där, ska bli riktigt roligt!

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 01 januari 2023 kl. 19:53Haha, wow! Otroligt bygge!

Tackar!

Hannamalia

Wow! Vilket maffigt och fantastiskt fint bygge! Så mycket fina detaljer att titta på. Hoppas du kan ta med det till någon utställning.

Bokeslundsparken

Citat från: Hannamalia skrivet 02 januari 2023 kl. 09:12Wow! Vilket maffigt och fantastiskt fint bygge! Så mycket fina detaljer att titta på. Hoppas du kan ta med det till någon utställning.
Tack så mycket! Klossfestivalen i Malmö blir det iaf, sen är det mer oklart.

Betweenbrickwalls

Jag är fullkomligt mållös! Du går från klarhet till klarhet 😃

Ser fram emot att se det på KF!
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

Bokeslundsparken


Citat från: Betweenbrickwalls skrivet 03 januari 2023 kl. 12:40Jag är fullkomligt mållös! Du går från klarhet till klarhet 😃

Ser fram emot att se det på KF!
Tack så mycket! Klarheten ökar jag vid bildredigeringen!

eon

Ett vackert och imposant bygge.
Jag tycker särskilt mycket om hur du fått till den fina mjuka känslan i murgrönan.

Bokeslundsparken

Citat från: eon skrivet 04 januari 2023 kl. 19:25Ett vackert och imposant bygge.
Jag tycker särskilt mycket om hur du fått till den fina mjuka känslan i murgrönan.
Tackar! 

darthemil83

Grattis till månadens bygge ! Tar jag mig ner till Malmö  i mars så blir det en närmre titt på det . Mvh Emil 

ColA

Snyggt klossat B och välförtjänt utnämnd till månadens bygge  :)

robinnilsson403

Grattis till månadens bygge!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

andreas E

Grattis till ett kanon bygge.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.