Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

Citat från: MLarsson skrivet 07 januari 2010 kl. 16:36

Själv jobbar ju centralt i den kungliga huvudstaden, vilket betyder att jag med lätthet kan svänga in på NK då och då. Just nu är det 40% på en del utvalda LEGO set.
Själv stog jag å fingrade på 8145 Ferrari 599 GTB. Fanns även en del större SW och CITY set för den som är intrersserad (hittade inget set jag ville ha tillräckligt mycket, för att minska kontosaldot så här i Januari).
NK är ju inte kända för att vara särskilt billiga i vanliga fall... 40% blir väl ungefär normalpris nos någon annan, eller? ;)

Sirre

Tack för tipset om NK!

Jag var förbi där idag och fick med mig hem en 7675 AT-TE Walker och en 8154 Brick Street Customs. Med såpass dyra set så sparar man ju ändå ett antal hundralappar.
Jag är mycket nöjd. :)

Den här tråden är ju verkligen guld värd! ;D

Tobbe Arnesson

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 04 januari 2010 kl. 13:27
Citat från: Pumpe skrivet 03 januari 2010 kl. 10:03Men jag hittade
http://shop.lego.com/Product/?p=8294
För 455kr på Ica Maxi och kännde mig därför lite tvungen att köpa den.

Ajdå, nu måste jag ju kika in på Ica Maxi nästa gång jag passerar en sådan butik. :D

ICA Maxi i E-tuna hade inga. :(

Nytt försök i Borlänge imorgon, mina jeans sprack i grenen efter kebabstopp i Fagersta på hemväg. Plötsligt är det inte bara kalsonger och strumpor jag har ont om.  :o
Blogg: Robotkampen

Tobbe Arnesson

Blg hade inte heller några, oh well.
Blogg: Robotkampen

samlad_dalmas

COOP Forum I Borlänge höll på att lägga ut LEGO på rea nyss när jag var där för en halvtimme sen. Inte riktigt klara så det var inte färdigprissatt.

ICA Maxi sålde ut "en massa" LEGO billigt i höstas, kollar alltid när jag är där.

Nextuz

Citat från: samlad_dalmas skrivet 10 januari 2010 kl. 19:22
COOP Forum I Borlänge höll på att lägga ut LEGO på rea nyss när jag var där för en halvtimme sen. Inte riktigt klara så det var inte färdigprissatt.

ICA Maxi sålde ut "en massa" LEGO billigt i höstas, kollar alltid när jag är där.

Juhu... blir de coop imorrn då :P

Marios? =)

SuperMario


Tobbe Arnesson

Bwahahahahahahahaha!

229,- i "Köp nu" pris för rymdvarelse-figen från Toy Story: http://www.tradera.com/Lego-Toy-Story-Rymdvarelse-auktion_104894891

Seten den finns i kostar 299,50 från S@H.
Blogg: Robotkampen

samlad_dalmas

Inge vidare på COOP dock. Var där å kolla igen idag.

Pekblom

LEKPLANETEN i Solnacentrum säljer Titanium Command Rig 8964

http://shop.lego.com/Product/?p=8964

för499:-

tycker det är biligt?


Shompis

Citat från: Etzel skrivet 07 januari 2010 kl. 16:41
Jag skaffade 7682 Shanghai-jakten idag på BR i Uppsala för halva priset, 224,50:- Tyvärr tror jag att det var det sista settet så det här inlägget är mer för att skryta om mitt fynd än för att tipsa andra  ;D

(det var väldigt utplockat i legohyllan i övrigt - mest PM och City inkl. några nyheter )

Det verkar vara risktäckande? För att BR i Upplands Väsby har liknande deals. Det står också stort 30%, 40%, 50% rabatt i butiken, så inte bara lego som det är rea på. Jag köpte city bulldozer, indiana jones med båtarna och nån city liknande lego men för de mindre för halva priset. Mycket duplo var det rea åpå om någon är intresserad. Väl värt att för folk runt om i Sverige att besöka BR då de verkar vilja få bort det gamla för att få plats med nyare lego.

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

Shompis

1x kvar av indy flygplan set på BR i Sthlm Gallerian för bara 349kr, d.v.s. 50% rabatt!

Etzel

Citat från: Shompis skrivet 15 januari 2010 kl. 21:16
1x kvar av indy flygplan set på BR i Sthlm Gallerian för bara 349kr, d.v.s. 50% rabatt!
Vilket av dem?   :P

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.