Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

andli

Citat från: erik1107 skrivet 03 februari 2015 kl. 19:06
Intressant.
Sista försäljningsdag är tydligen 20'e februari.
Är det någon som vet hur butiker som lägger ner brukar göra? Brukar de ha stor utförsäljning för att det är billigare än att packa och transportera?
När coop forum rotebro blev en extra blev det mer och mer slagfällt av byggavdelningen ju längre tiden gick och rean blev högre och högre.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

dalle

MAXI ICA Gnista har 25 % på hela legosortimentet.

pareriksson

Det är 25-50% på allt Lego på Willy's Hvitfeldtsplatsen i Göteborg. Verkar vara utgående sortiment. Se bild för priser.

ProPain

#3573
Det är 25% rabatt för BR medlemmar på BR på Triangeln i Malmö. Det stod på en handskriven skylt vid ingången så kanske bara ett lokalt erbjudande.

BeardedNerd

Amazon.co.uk har en massa nytt Lego inklusive Age of Ultron, Ultra Agents, Pirates, Speed Champions och Elves...

dalle

Citat från: erik1107 skrivet 03 februari 2015 kl. 19:06
Intressant.
Sista försäljningsdag är tydligen 20'e februari.
Är det någon som vet hur butiker som lägger ner brukar göra? Brukar de ha stor utförsäljning för att det är billigare än att packa och transportera?
Var förbi för att handla annat nyss. Då var hela lego avdelningen nedplockad. I reakorgen låg nåra små set. Verkar som de inte ska ha utförsäljning.

shiftaltcmd

Citygross i Sundsvall har fyllt på hyllorna och har en del Star Wars med ok priser.

Men det brukar ju se rejält olika ut mellan olika städer.

Skafte

Citat från: ProPain skrivet 07 februari 2015 kl. 07:54
Det är 25% rabatt för BR medlemmar på BR på Triangeln i Malmö. Det stod på en handskriven skylt vid ingången så kanske bara ett lokalt erbjudande.

Kan någon kolla upp om detta gäller även på tisdag vid tiotiden när jag tänkte passera på väg till Lego World?  :)

darthmortar

Citat från: shiftaltcmd skrivet 08 februari 2015 kl. 23:33
Citygross i Sundsvall har fyllt på hyllorna och har en del Star Wars med ok priser.

Men det brukar ju se rejält olika ut mellan olika städer.

Gäller inte Värnamo
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

lingonfil

Lekplaneten i Solna har 50% på 650:- tror jag det blev.

Detta var två dagar sen, osäker om det finns något kvar.


Jasminkov

Citat från: lingonfil skrivet 10 februari 2015 kl. 18:23
Lekplaneten i Solna har 50% på 650:- tror jag det blev.

Detta var två dagar sen, osäker om det finns något kvar.

Dom sålde även Technic Volvo hjullastaren för bara 1100kr. Såg det vid början av veckan. Riktigt bra pris!

mossarp

Har nämnt det i Ullaredtråden innan men kan ju nämna det här igen för det är det väldigt bra styckpris.
Gekås säljer för 399:-, vilket blir 25 öre/bit. (1600 bitar).

Sesse

Åhléns i Gävle har ta 3 betala för 2 på sina kvarvarande reavaror(minst 50%), bland annat en del Lego.

Vad jag kunde se var det lite Hero Factory, friends, lego movie och chima-set som fanns kvar.

dacchus

42025 fraktflygplan technic. 699 på leklust Västerås.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.