Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge


mechamike

Klossbutiken säljer Jabbas palace för 888:- (max en per kund)
?

cesaer

www.smartclub.no; city+friends kalender 2012; kostar 129nok (dvs ca 145-150kr)


cesaer

ngn som har tips/känner till aktuell rabattkod på pixmania? skall beställa ett gäng med saker...

TrickBrick


Fick precis nästa veckas reklamblad i lådan, CityGross har 50% på alla LEGO produkter står det. Gör väll att de blir lite billigare än nätet då trots dyra ordinarie priser.


Legebarn

Citat från: TrickBrick skrivet 21 oktober 2012 kl. 16:51

Fick precis nästa veckas reklamblad i lådan, CityGross har 50% på alla LEGO produkter står det. Gör väll att de blir lite billigare än nätet då trots dyra ordinarie priser.

Tack för tipset! Vad har de för ordinarie priser på CityGross? Legos rekomenderade?

lindyhep

Citat från: Legebarn skrivet 21 oktober 2012 kl. 18:42
Citat från: TrickBrick skrivet 21 oktober 2012 kl. 16:51

Fick precis nästa veckas reklamblad i lådan, CityGross har 50% på alla LEGO produkter står det. Gör väll att de blir lite billigare än nätet då trots dyra ordinarie priser.

Tack för tipset! Vad har de för ordinarie priser på CityGross? Legos rekomenderade?

Gissar det. Har för mig att de brukar ligga lika som Ica och jag brukar sällan tycka att det är så mycket att handla när de kör 25%. Men på 50% är det lockande......om det inte vore för att jag nog inte har nån chans att ta mig dit under kampanjtiden :(

sandpeople

Jag köpte 3 groupon-presentkort på lekmer.se, men de har haft slut på de flesta större Lego-seten ett tag nu. Deras kundservice säger att de "väntar på en större leverans av lego" men att de inte vet när den kommer.

Jag börjar misstänka att den kommer 1/11 alltså dagen efter presentkorten slutat gälla.
Luktar lite unket om det hela...

Filbunken

Var på City Gross Bromma nu på morgonen. Inte speciellt välfyllt. En tjej plockade upp lite strölådor från en lagerpall. Ganska tomt på friends hyllan. Inga stora set fanns på plats. Två versioner av city julkalendern. Antagligen 2011 och 2012. Mest city, lite ninjago och star wars. Lite priser från minnet:
Tie fighter 579, desert skiff 349, droid Escape 349, tre olika Battle packs 139 kr/st, planeterna 129 kr/st. Sen inte så mycket mer :(
Får hoppas på påfyllnad under veckan.

Roger Brickjet

Citygross kungens kurva (shit vad det var stort där inne!) hade ganska mycket och en del större set tex gruvan, sw, city, cars, lite spel, inte så mycket friends alls, unimog 999:- 5 st kvar.

TrickBrick

Citygross Uppsala hade inte så mycke alls nu när jag va dit. Men det stod skyltat att de kommer påfyllning på Tisdag & Fredag.

Legebarn

CityGross i Rosengård (Malmö) var nästan helt tomt förutom att de hade en hel del friends av de mindre och mellanstora modellerna. 8 set fick följa med hem. Enligt kassörskan skulle de inte få in mer under veckan heller.

På CityGross i Staffanstorp var utbudet ganska stort men de har bara mindre set (upp till max 400 i rodinarie pris). Friends var helt slut men det fanns en hel del Star Wars och mycket city kvar. Ca 10 set blandat SW och City fick följa med hem. De stod och packade upp en massa set och var glada över att kunna ge kunderna ett bar erbjudande. Kul! Märkligt dock stod det på en lapp att det inte gällde spel och kalendrar??? Jag frågade specifikt om detta och personalen sa att de fått besked om att det var så.

cesaer

Netto har 4 friends boxar i sin sista reklam
http://viewer.zmags.com/publication/1d272863#/1d272863/6

3936,
3939
3938
3937

alla 99kr styck

Silence101

Här i Kalmar stod det att det gällde ALLT Lego. Inga kalendrar här.  :(
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.