Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Mirandir

Ja, det mesta, om inte allt, av förra årets NinjaGo är på "exit-listan" precis som Kingdoms & Pharaos Quest så om butikerna inte redan börjat rea ut det som finns kvar så torde de börja med det rätt snart...
Legobloggen: http://legobloggen.com

de Gothia

Citat från: Mirandir skrivet 05 januari 2012 kl. 22:37
Ja, det mesta, om inte allt, av förra årets NinjaGo är på "exit-listan" precis som Kingdoms & Pharaos Quest så om butikerna inte redan börjat rea ut det som finns kvar så torde de börja med det rätt snart...

ooohh! varför har jag inga pengar för!!! :'(

AndersI


AndersI

Coop Forum i Eskilstuna säljer ut Minotaurus för 99:-
6-7 stycken (synliga) kvar när jag gick därifrån.

Carl T

Jag ser på brickset att Millenium Falcon nu säljs riktigt billigt på amazon.de. Med frakt till Sverige kostar det 69 euro, dvs cirka 610 kr.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Record

Citat från: Carl T skrivet 07 januari 2012 kl. 10:01
Jag ser på brickset att Millenium Falcon nu säljs riktigt billigt på amazon.de. Med frakt till Sverige kostar det 69 euro, dvs cirka 610 kr.

:o ??? ???
Friskt satsat, hälften vunnet..

Skrytsson

Citat från: Carl T skrivet 07 januari 2012 kl. 10:01
Jag ser på brickset att Millenium Falcon nu säljs riktigt billigt på amazon.de. Med frakt till Sverige kostar det 69 euro, dvs cirka 610 kr.

Attans, de måste gått åt fort.

Fredrik

Nk började sin stora rea idag, nån som har varit där och tittat vad som finns?

Pekblom

Citat från: Skrytsson skrivet 07 januari 2012 kl. 14:01
Citat från: Carl T skrivet 07 januari 2012 kl. 10:01
Jag ser på brickset att Millenium Falcon nu säljs riktigt billigt på amazon.de. Med frakt till Sverige kostar det 69 euro, dvs cirka 610 kr.

Attans, de måste gått åt fort.

japp det gick fort. jag han inte med.
la två i korgen men smsade sedan en vän för att höra om jag skulle ta en till henne. en kvart senare när jag fick svar kosta de betydligt mer  >:(

Igelpiga

Citat från: AndersI skrivet 06 januari 2012 kl. 14:39
Coop Forum i Eskilstuna säljer ut Minotaurus för 99:-
6-7 stycken (synliga) kvar när jag gick därifrån.
Tack för tipset! :) köpte precis 6st
Igelpiga

AndersI

Vad bra att jag kunde vara till nytta! Har du sett min andra tråd med inbjudan till miniträff här i stan?

oberoff

Hittade en (Byplundringen) för 494 kr på Toys'R'Us i Barkarby. Dock den sista på hyllan, men förhoppnings börjar det bli liknande priser på andra ställen. Det fanns också mängder av (Ninjago Lightning Dragon Battle) nedsatta med 400 kr till 499 kr tror jag det var.

Tommy_la

Byplundringen fanns för samma pris (har jag för mig) när jag tittade in på Toys Are Us i Linköping i förrgår. Dom hade också nedsatt på en massa andra askar av diverse teman.
Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la

Carl T

Citat från: Pekblom skrivet 07 januari 2012 kl. 15:04
Citat från: Skrytsson skrivet 07 januari 2012 kl. 14:01
Citat från: Carl T skrivet 07 januari 2012 kl. 10:01
Jag ser på brickset att Millenium Falcon nu säljs riktigt billigt på amazon.de. Med frakt till Sverige kostar det 69 euro, dvs cirka 610 kr.

Attans, de måste gått åt fort.

japp det gick fort. jag han inte med.
la två i korgen men smsade sedan en vän för att höra om jag skulle ta en till henne. en kvart senare när jag fick svar kosta de betydligt mer  >:(

Enligt vad folk postat på brickset var det något tekniskt fel som satte ett för lågt pris, och butiken i fråga valde att be om ursäkt och annulera beställningarna.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

oberoff

Passerade BR i Ringen, Södermalm. Såg följande på deras lagerutförsäljningshylla:

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.