Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kwagge


Ashman

Vet inte om nån tipsat om det tidigare men det är gratis frakt på sbricks fram till 1 okt.

Illuwatar

Var på ICA Maxi Haninge i kväll och hittade för 599:-. Fanns en skaplig hög när jag var där...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Risgrynsgrot

Citat från: Illuwatar skrivet 23 september 2015 kl. 18:22
Var på ICA Maxi Haninge i kväll och hittade för 599:-. Fanns en skaplig hög när jag var där...
Du får gärna köpa en och skicka vidare till mig.  :)

Mr Gonzo

#4069
Ja köp alla :)
Synd att man inte bor närmre. Sjukt bra pris, du får gärna skicka hit med ;)

Frestr


mordatre

Citat från: Illuwatar skrivet 23 september 2015 kl. 18:22
Var på ICA Maxi Haninge i kväll och hittade för 599:-. Fanns en skaplig hög när jag var där...

Maxi i borås har inte haft denna inne på länge så där finns nog ingen chans. Är utomlands nu ändå ( jag kan köpa ut grievous wheelbike för 40 euro 😁 ) Som övriga sagt, någon som vill köpa ut? 😜
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

shiftaltcmd

25% hos BR nu när de öppnar i Sundsvall.

BeardedNerd

Ganska liten risk att det finns eftersom de lär ha nytt lager, men om BR-butiken skulle råka ha T-rex-setet på 25% rea skulle jag vara intresserad :).

Valrukh

"Liten blir stor" på Vågen Galleria i Örebro har 30% på allt Lego, på ordinarie priser, fram till och med söndag.

Alla är vi barn i början, och sen växer vi upp och fortsätter bygga med Lego.

Skafte


Ashman

Om nån är i Danmark kan det vara värt att kolla in Fötex. Iaf den butik jag var i inne i Aalborg hade 35% rea på rätt nya set, t ex nya TIE fightern för ca 420dkr. Jag köpte 4 st starwarsdockor :) plus det snöiga minecraftsetet och 76031 till barnen. Rean var t o m denna idag fredag.

Lordflintstone

Vad trött jag blir på Lekmer.
Nu fick jag ännu än rabbat kod där det står stort rabbat på ALLA leksaker för att snabbt upptäcka att i det finstilta undanta Lego. Förra gången gällde det Lego också men då hade det inprincip inget hemma.

darthmortar

Citat från: Lordflintstone skrivet 25 september 2015 kl. 05:25
Vad trött jag blir på Lekmer.
Nu fick jag ännu än rabbat kod där det står stort rabbat på ALLA leksaker för att snabbt upptäcka att i det finstilta undanta Lego. Förra gången gällde det Lego också men då hade det inprincip inget hemma.

Min upplevelse är att det typ nästan alltid är så.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Dark_Link

#4079
Lextra's butiker har 30% på ordinarie priser på allt LEGO till och med lördag.

BR har 25% för Club BR-medlemmar.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.