Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Galet lågt pris på 3182

Startat av SuperMario, 01 juni 2010 kl. 21:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Woodlander

Hur många har fått mail om att leveransen är skickad? Jag la min order 00:40 inatt, fick bekräftelsemail knappt 2 timmar senare. Det verkar som det är en del andra här som redan fått mail om att dom skickat. Hur lång tid tog det från orderbekräftelse till att ordern skickades?

Record

Fick orderbekräftelsen 23.04 igår, och Your LEGO order has shipped.  kl 09.02 i morse
Friskt satsat, hälften vunnet..

Woodlander

Citat från: Record skrivet 02 juni 2010 kl. 22:32
Fick orderbekräftelsen 23.04 igår, och Your LEGO order has shipped.  kl 09.02 i morse

Uj, det var galet snabbt! :)

Skrytsson

Jag la min order 00.27. Fick bekräftelsemail knappt två timmar senare. Har liksom Woodlander inte fått mail om att leveransen är skickad.

Kwagge

Citat från: Record skrivet 02 juni 2010 kl. 22:32
Fick orderbekräftelsen 23.04 igår, och Your LEGO order has shipped.  kl 09.02 i morse


Exakt! Samma tider för mig! :)

tellblom

Kunde inte hålla mig, fick beställa en jag med.....  + lite motorer för GBC modulerna.......

/Martin

Woodlander

Nu har jag fått "Order Shipped"-mailet.  ;D


micke

Kollade nu och jag fick det bara timmar efter det att jag lagt ordern, och då valde inte jag den snabbaste frakten!!!
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Record

Då var det bara å börja bygga det galet  biliga settet ;D ;D

/Record
Friskt satsat, hälften vunnet..

Sirre

Jäklar, fick mitt paket idag. :o

Alla andra gånger som jag har beställt från S@H så har det alltid tagit omkring två veckor att komma fram, men det här är ju sjukt fort, bara två dagar! (Och detta var icke-express frakt)

Är det bara jag som tycker att det är lite konstigt?

devva

kostar fortfarande 349 på S@H, börjar bli lite konfunderad nu över hur detta är upplagt från LEGO's sida, priset borde rimligtvis ha korrigerats nu annars..

väntar med spänning på mitt paket, har jag tur dyker avin upp imorgon :)

Skrytsson

Citat från: devva skrivet 04 juni 2010 kl. 22:38
kostar fortfarande 349 på S@H, börjar bli lite konfunderad nu över hur detta är upplagt från LEGO's sida, priset borde rimligtvis ha korrigerats nu annars..

väntar med spänning på mitt paket, har jag tur dyker avin upp imorgon :)

Fast imorgon är det ju lördag...  ;)
Väntar också på att den (eller snarare de) ska dyka upp snart  :)

devva

Får faktiskt post ibland på lördagar här i göteborg, citymail > posten :)

Record

#59
Brukar gå på 3 dagar till mig alltid, och det trots att jag bor i en liten by mitt i skogen.
Jag beställer alltid med standard post.



/Record
Friskt satsat, hälften vunnet..

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.