Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Snacka-av-sig-tråden

Startat av Ras 74, 30 maj 2012 kl. 15:45

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

I denna tråden kan man babbla om allt möjligt.
Här kommer det inte ligga någon information, och man kan inte ställa frågor här som skall tas upp med TLG eller så.

Det man kan göra är komma med synpunkter, ställa dumma frågor eller fråga varför en viss tråd inte ligger här o.s.v.

Eller vad man nu vill...
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Ras 74

Här snackas det så man knappt hinner med i svängarna  ::)

Jag börjar väl själv då...

Vad kul att vi fått en Ambassadörsdel!
Vad kommer vi kunna förvänta oss av det här?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Ras 74

Tack Ras!

Ja det är väl trevligt.
Man kan förvänta sig att finna alla fina undersökningar från TLG här.
Man kan rapportera olika saker, fel på bitar och liknande.
Eftersom vi inte haft en sådan här del tidigare, så kommer denna delen att vara under en del omstruktur
ett tag framöver, och jag/vi bakom Swebrick tar gärna emot tips och idéer från alla medlemmar.

Vi ses!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Superkalle

Oj oj oj, han börjar prata med sig själv nu  :o

;D

Silence101

Då får man de svar man vill höra, förhoppningsvis i alla fall :S
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

janimakaj

Citat från: Superkalle skrivet 07 september 2012 kl. 12:58
Oj oj oj, han börjar prata med sig själv nu  :o

haha tänkte samma sak  ;D

Unless you try, you will not know if it works! ;)

AntonYmer

Det är väl bra att vi inte vill snacka av oss. Det betyder att vi är nöjda rakt igenom.




Eller har missat att det finns en sån här tråd. :)

Ras 74

Jag är nöjd att du verkar ha hittat tillbaka Anton! Och även hittat denna nya del ;)
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AntonYmer

Ja, livet har varit lite tungt. Ska se om jag kan få tag i Mike o Nolberger och tjôta lite. Alla mår bra av tjôt. :)

Jag har köpt bord idag så nu kan jag få ordning på legorummet.

Ras 74

Tycker jag att du gör rätt i! Så har Doctor Who börjat igen med  ;)
Har du sett de nya avsnitten? Första var ju G-R-Y-M-T!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AntonYmer

Japp, sett E07S01 samt S02. Ettan var skriven av Moffat så den var inte oväntat bäst av de två (ta inte ner förväntningarna på 02 bara för det). Tvåan lyfter doktorn till nya nivåer, som vi aldrig sett honom förr. Det blir en intressant säsong.

Måste se de sista två Pond life också, har bara sett tre än.

Och så måste jag köpa mig en FEZ!

Sollan

Kul med fler dr Who fans. Jag trodde jag var ganska ensam som vuxen i Sverige med det intresset också. :D

Ras 74

Oh no. Det är minst tre till. Den gode Tellblom är också ett fan. Har för mig att det finns fler.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skafte

Hej.

Har inte riktigt greppat den här tråden. Är det snacka-om-vadsomhelst-typ-Dr-Who-med-Ras eller är det om LEGO i allmänhet?

/Vän av ordning

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.