Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO® Masters Sverige 2022

Startat av Gideon, 07 december 2021 kl. 11:08

Föregående ämne - Nästa ämne

drdoddo


Emma

Kul grej betweenbrickwalls noterat. Senaste fyra årens swebrick mästerbyggar-vinnare är med i Lego Masters.

JennieLindell

Citat från: Gideon skrivet 01 augusti 2022 kl. 20:40
Citat från: CopMike skrivet 01 augusti 2022 kl. 20:10
Citat från: Gideon skrivet 01 augusti 2022 kl. 19:35Första riktiga trailern har observerats, flera namnkunniga Swebrickare verkar vara med 👍
Någon länk?
Nä fick bara ett klipp på en avfilmad skärm skickat till mig, och blev inte klok på hur jag bifogar bilder i ett inlägg men gör ett nytt försök här nu.
9B22ABAD-62E5-4DC1-B07C-850CAF2684A5.jpeg

Skämskudden fram sen då 🙈

ArfMan

#18
i väntan på den nya säsongen.... fick jag en lite klipp från den "Italienska" versionen...  :o
med @Leonard och @Betweenbrickwalls

(fick zippa filen pga det är en video  ;) )

Gideon

#19
Första officiella fotot har dykt upp på Instagram häromdagen, Jenny Wistbacka och Jimmy Holmberg. Båda är på min lista med misstänkta från i april, som baserades på ett gäng svenskar som blivit Facebook-kompisar med en viss dansk och sen även med varandra ;)

Antar att den här bilden fick släppas tidigare tack vare att en synk var med i trailern på TV4.

LM S3 contestants.jpg

(Någon av er som redan är med här i Swebrick...?)

Betweenbrickwalls

Citat från: ArfMan skrivet 11 augusti 2022 kl. 18:03i väntan på den nya säsongen.... fick jag en lite klipp från den "Italienska" versionen...  :o
med @Leonard och @Betweenbrickwalls

(fick zippa filen pga det är en video  ;) )

Galet...  ;D
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

Leonard

Citat från: Betweenbrickwalls skrivet 11 augusti 2022 kl. 18:57
Citat från: ArfMan skrivet 11 augusti 2022 kl. 18:03i väntan på den nya säsongen.... fick jag en lite klipp från den "Italienska" versionen...  :o
med @Leonard och @Betweenbrickwalls

(fick zippa filen pga det är en video  ;) )

Galet...  ;D
haha  skulle vara kul att få se hela XD
LEGO Is Life.

ArfMan

Citat från: Leonard skrivet 11 augusti 2022 kl. 19:48
Citat från: Betweenbrickwalls skrivet 11 augusti 2022 kl. 18:57
Citat från: ArfMan skrivet 11 augusti 2022 kl. 18:03i väntan på den nya säsongen.... fick jag en lite klipp från den "Italienska" versionen...  :o
med @Leonard och @Betweenbrickwalls

(fick zippa filen pga det är en video  ;) )

Galet...  ;D
haha  skulle vara kul att få se hela XD


Jag såg att det finns på Primevideo men för italienska kunder (dvs... har inte rättigheter att titta härifrån...)

https://www.primevideo.com/region/eu/detail/Lego-Masters-Svezia/0QCZU7HCPC0M4HH40DOLCV9NG4?ref_=atv_auth_pre

Undrar om det går att låna en prenumeration.. (eller köra nåt program som maskerar IP?... ingen aning om det funkar)

Klas Almqvist

Någon har lagt ut bild på samtliga deltagare i LM S3!

andreas E



Gideon

Citat från: andreas E skrivet 12 augusti 2022 kl. 09:23Finns här https://www.tv4.se/lego-masters-sverige
Ser ut att vara ett starkt startfält! Och många fler kändisar i år, låter som om budgeten iaf inte minskat :)

(Caspars fb-vänlista hade tydligen avslöjat allihopa...hade visst 16/16 rätt på min lista av misstänkta :D )


Skafte

Kan vi Swebrick-outa allas nick, de som är med?

Wolcker

Citat från: Skafte skrivet 12 augusti 2022 kl. 10:38Kan vi Swebrick-outa allas nick, de som är med?

Tror nog det flesta är med i swebrick eller snart :)

Kan i alla fall outa att jag är en av deltagarna :)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

ColA

Citat från: Wolcker skrivet 12 augusti 2022 kl. 11:21
Citat från: Skafte skrivet 12 augusti 2022 kl. 10:38Kan vi Swebrick-outa allas nick, de som är med?

Tror nog det flesta är med i swebrick eller snart :)

Kan i alla fall outa att jag är en av deltagarna :)

No shit  ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.