Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Var köpa Bank and Money Transfer 3661?

Startat av AndersB, 19 januari 2011 kl. 13:34

Föregående ämne - Nästa ämne

SuperMario

8403 har sålts i Sverige, men i mycket begränsad omfattning.

Mirandir

Citat från: pacc skrivet 20 januari 2011 kl. 13:33
3661 verkar var Target exclusive i USA,
samma gällde för 8403 city house som inte kom till Sverige, eller?

Hmm, kunde ha svurit på att jag såg den i den retailer-katalog jag tjuv-kikat lite i...

Men om den är TRU exklusiv i USA så är det väl ganska troligt att den är exklusiv för en specifik butikskedja även i Sverige och det är väl antagligen därför den är så dyr...  :(
Legobloggen: http://legobloggen.com

flossfloss

Citat från: Mirandir skrivet 20 januari 2011 kl. 14:52
Citat från: pacc skrivet 20 januari 2011 kl. 13:33
3661 verkar var Target exclusive i USA,
samma gällde för 8403 city house som inte kom till Sverige, eller?

Hmm, kunde ha svurit på att jag såg den i den retailer-katalog jag tjuv-kikat lite i...

Men om den är TRU exklusiv i USA så är det väl ganska troligt att den är exklusiv för en specifik butikskedja även i Sverige och det är väl antagligen därför den är så dyr...  :(

Den finns inte med i Svenska Retailer katalogen iaf.
3661 och 3641 är exclusives set för Top Toys, så de bör väl dyka upp på minst TRU.

Fredrik

Citat från: Mirandir skrivet 20 januari 2011 kl. 14:52

Hmm, kunde ha svurit på att jag såg den i den retailer-katalog jag tjuv-kikat lite i...

Men om den är TRU exklusiv i USA så är det väl ganska troligt att den är exklusiv för en specifik butikskedja även i Sverige och det är väl antagligen därför den är så dyr...  :(

8403 var inte TRU exklusiv i Sverige. Däremot var det väldigt konstig hantering av setet i Sverige, Jag köpte nämligen min på en liten fristående leksaksbutik för 399kr (S@H 499kr).

Skrytsson

Citat från: AndersB skrivet 19 januari 2011 kl. 13:34
Det här är nog mitt favoritset bland de nya polisrelaterade seten. Förbaskat dyr bara. Vet någon om den kommer att säljas på Hikmet eller Stor och Liten t.ex för en rimligare penning?

Fortfarande intresserad av setet?

http://www.swebrick.se/index.php?topic=2043.0

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.