Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

10210 Imperial Flagship

Startat av CopMike, 03 oktober 2009 kl. 12:12

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Info som vi fick släppa idag vid 12.00:


10210 - Imperial Flagship
Ages 14+. 1,664 pieces.
US $179.99 CA $229.99 UK Pound 139.99 DE Euro 149.99

Build an incredible classic sailing ship!

All hands on deck! This amazingly detailed and realistic historical ship has three removable sections. The main hull contains 4 firing cannons, ammunition crates, muskets, torches, cannonballs, a prison with a rat, a fully-equipped ship's kitchen, working anchor, moving rudder and a saw shark figurehead. The front deck has an opening door to the inside of the ship and sails with masts and rigging. The back house deck has opening doors to the captain's chambers containing a map, poison bottle, organ and a treasure chest full of jewels and gold. The Imperial Flagship has 6 opening windows, a telescope and sextant and 3 deck lanterns. Includes 9 minifigures: the ship's captain, his daughter, a pirate captain prisoner with shackles, the ship's cook, a lieutenant, and 4 soldiers. Measures 29.5" (75 cm) long and 23.6" (60 cm) tall. Ages 14+. 1,664 pieces

Includes 9 minifigures: the ship's captain, his daughter, a pirate captain prisoner with shackles, the ship's cook, a lieutenant, and 4 soldiers!
Amazingly detailed and realistic ship features 3 removable sections!
Main hull contains 4 firing cannons, ammunition crates, muskets, torches, cannonballs, prison with a rat, saw shark figurehead, a moving rudder and a fully-equipped ship's kitchen with fish, turkey legs and a carrot!
Raise and lower the working anchor!
Open the front deck's working doors and play inside!
Imperial Flagship is equipped with masts and rigging!
Open the back house deck's doors to reveal the captain's chambers complete with a map, poison bottle, organ and even a treasure chest filled with jewels and gold!
Features 6 opening windows, a telescope and sextant as well as 3 deck lanterns!
Measures 29.5" (75 cm) long and 23.6"(60 cm) tall!
Available for order directly through LEGO beginning January 1, 2010















Bilder från Eurobricks server, info från Steve Witt på TLG.

Micke




Etzel

 :o :o :o
J-vlar vilket set!
hehe, hela classic-pirates.com kommer ju svimma av lycka när de se det där  ;D

martin_p

Det där är kärlek. Dags att ta ett banklån ;)

Tommy_la

*torkar upp dreglet från tangentbordet*

::)
Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la

Anders Nolberger

Det är nästan så att jag funderar på mitt första piratset! Men det är mycket pengar!

Sirre

Det är ju mästerverk som detta som får en att känna sig stolt över att vara AFOL. ;D

Precis som Anders sa så blir ju man ju nästan sugen på att skaffa sig sitt första piratlego. :D

Igelpiga

Igelpiga

Ferdik

Det är magiskt! Jag köper det   :)

SuperMario

Mmmm, must have.... ;D

Gemensam beställning kanske (under december ('pre-order') )?

Anna

Snyggt. Undrar hur stort det är jämfört med de klassiska piratskeppen Black Seas Barracuda 6285 samt Skull's Eye Schooner 6286? Min egen bedömning genom att titta på bilderna så känns skrovet likvärdigt i storlek medan masterna med segel känns större, men det är kanske helt fel bedömt. Priset tycker jag verkar vara i normal legoshop prisklass.

Skepp och hoj.
Anna

Ferdik

Nu finns det att köpa! Men det känns för dyrt! Max 1300:- är känslan när jag ser setet. Nu har jag ej räknat bitar utan går bara på känsla  :)

Jag avvaktar och köper istället Toy Story 7593 och 7595 när det kommer till butik.

Jag tror att 2010 blir det år jag bränner mest pengar på LEGO med tanke på vad jag sett och hört ryktas om som kommer. Jag säger samma som jag sa förra året: LEGO har aldrig varit bättre!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.