Klossfestivalen 2024 - KARLSKRONA lördagen 25 maj på Brinova Arena

Startat av Klossfestivalen, 08 november 2023 kl. 18:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Betweenbrickwalls

Citat från: andreas E skrivet 16 maj 2024 kl. 10:02Där finns ett aktivitetscenter i närheten som heter Cyberzone.
https://cyberzone.se/

Dock bara öppet till 22,00
Flipperhallen i centrum var tyvärr bokad.

På Cyberzone hade jag och min make vår första dejt 😄
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

MaoSa

Citat från: Klossfestivalen skrivet 16 maj 2024 kl. 09:21Lite kort och bra info:

  • Parkering - här har jag fått 18st svar på behov - Jesper på Brinova Arena har sagt att dom kan spärra av för bilar upp till cirka 20st, så då borde vi vara safe
Har ni frågor/funderingar, så bara kontakta mig!


Fredrik Novak
Klossfestivalen
Hej Fredrik,

I det avspärrade området, finns där plats för en husbil? (jag har anmält parkering)

Godtfred

Citat från: Gideon skrivet 17 maj 2024 kl. 09:28Har aldrig varit med om att nån blivit av med nåt lego över natten på nån utställning, och knappt på dagen heller.
Totalt har jag blivit av med en minifig. Den stod längst fram på ett obevakat och icke-avspärrat bygge som dessutom stod i ett eget litet bås med svart tyg runt om för att få det mörkt. Inget annat jag blivit av med efter många utställningar.

narwo

Är det nån som har runt 70st (nya/gammal) svart 2x4 brick 3001? Får jag låna/köpa? kan beställa nya direkt till dig efter helgen som ersättning  ;)

Tack i förskott!


CopMike

Nära nu - ska bli kul :D!

Citat från: narwo skrivet Igår kl. 22:59Är det nån som har runt 70st (nya/gammal) svart 2x4 brick 3001? Får jag låna/köpa? kan beställa nya direkt till dig efter helgen som ersättning  ;)

Tack i förskott!
Jag har och tar med 👍!

narwo


Klossfestivalen

Citat från: Joyride skrivet 17 maj 2024 kl. 06:47Låter toppen och för mig som besökt ett gäng festivaler men aldrig ställt ut så känns det som att du/ni verkligen börjar få snurr på det! Ska bli kul att komma till Karlskrona, tydligt och bra gör det lättare för en nybörjare att komma på plats - tackar! ☺️
Hej hej.

Lokalen är larmad och låst natten mellan fredag och lördag. Så dom har sk skalskydd. Vi är noga med sådant annars har vi alltid nattvakt inne som senast i Jönköping och Sundsvall.


Varmt välkommen!

Fredrik Novak
Klossfestivalen


Klossfestivalen

Citat från: MaoSa skrivet Igår kl. 21:34Hej Fredrik,

I det avspärrade området, finns där plats för en husbil? (jag har anmält parkering)
Vi får försöka lösa det såklart!
Jesper på Brinova Arena har lovat att fixa avspärrning osv.

Varmt välkommen!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.