Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Kvarnbacka

Mycket bra tips det där, minifigurer och minimodeller för 2 kr styck är inte helt fel!

zingoalla

#1561
TRU har 25% på allt Lego Star Wars torsdag till söndag, både i butik och online.

Gray

Citat från: zingoalla skrivet 12 december 2012 kl. 13:53
TRU har 25% på allt Lego Star Wars torsdag till lördag, både i butik och online.

Får bara felmeddelande när jag försöker gå in på toysrus.se, i flera olika webbläsare också.

lindyhep

Citat från: Gray skrivet 12 december 2012 kl. 19:29
Citat från: zingoalla skrivet 12 december 2012 kl. 13:53
TRU har 25% på allt Lego Star Wars torsdag till lördag, både i butik och online.

Får bara felmeddelande när jag försöker gå in på toysrus.se, i flera olika webbläsare också.

Funkar bra här nu. I flera olika webläsare.

Gray

Citat från: lindyhep skrivet 12 december 2012 kl. 19:34
Citat från: Gray skrivet 12 december 2012 kl. 19:29
Citat från: zingoalla skrivet 12 december 2012 kl. 13:53
TRU har 25% på allt Lego Star Wars torsdag till lördag, både i butik och online.

Får bara felmeddelande när jag försöker gå in på toysrus.se, i flera olika webbläsare också.

Funkar bra här nu. I flera olika webläsare.

Funkar för mig nu också, måste ha varit väldigt tillfälligt.

lindyhep

Har ni som köpte från CDON fått era kalendrar skickade? En av mina (4) har jag fått ett mail om att den är skickad men kolli/brev-id som kom med mailet funkar inte att söka på. Det är inte heller den första beställningen som är skickad.....

mordatre

Citat från: lindyhep skrivet 13 december 2012 kl. 17:33
Har ni som köpte från CDON fått era kalendrar skickade? En av mina (4) har jag fått ett mail om att den är skickad men kolli/brev-id som kom med mailet funkar inte att söka på. Det är inte heller den första beställningen som är skickad.....

Samma för mig.  Tror inte de har prio på de fraktfria grejerna. Tror även de har fullt upp så systemen inte hänger med och sedan har posten ganska mycket i omlopp nu. 3 av mina är skickade men jag kan inte söka på dem heller.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Vibora

Har inte heller fått kalendrarna. Däremot kom SW bluray-boxen idag som jag beställde "samtidigt". Antagligen olika prioritet på grejerna.

lindyhep

Citat från: mordatre skrivet 13 december 2012 kl. 17:37
Citat från: lindyhep skrivet 13 december 2012 kl. 17:33
Har ni som köpte från CDON fått era kalendrar skickade? En av mina (4) har jag fått ett mail om att den är skickad men kolli/brev-id som kom med mailet funkar inte att söka på. Det är inte heller den första beställningen som är skickad.....

Samma för mig.  Tror inte de har prio på de fraktfria grejerna. Tror även de har fullt upp så systemen inte hänger med och sedan har posten ganska mycket i omlopp nu. 3 av mina är skickade men jag kan inte söka på dem heller.

Nä, prio på dem har de väl knappast och det var väl kanske därför jag egentligen var mer förvånad när en gått iväg än om ingen gått iväg. Och om det varit den första jag beställde hade det känts naturligare....... Ja, ja, jag har inte bråttom egentligen. Idag lämnade jag för övrigt tillbaka en Citykalender på Åhlens. Den hade jag ju betalat 119 för men inte öppnat nåt på :)

Gray

De filmer jag beställt skickades igår, och nu idag fick jag SMS om att en av kalendrarna skickats. Men då beställde jag filmerna på förmiddagen och kalendrarna på kvällen. Men även filmerna tog längre att komma iväg än vad det brukar så det handlar nog bara om att det är julrush och fullt upp. Ingenting att oroa sig för, i alla fall.

Och när man talar om trollen får jag just precis nu när jag skriver detta inlägg ännu ett SMS om att den andra kalendern skickats.

Roger Brickjet

Tack för tipsen om cdon och TRU!
Cdon har väl olika lager runt om i världen för olika saker. Böcker har jag för mig skickas från Tyskland.

lindyhep

Ja, nu är paketet spårbart. Det var väl bara förhandsinformation mottagen av posten innan men det var inte vad det stod i mailet.

mordatre

Japp, fick sms nu om att posten mottagit alla mina peket också. Har man tur kanske de går att hämta imorgon.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Legebarn

Claes Ohlsson i Triangelns köpcentrum i Malmö hade Friendskalendern för 99 idag.

marpe

CDON-kalendrar. Förutom tidigare angivna skäl. Visst var det så att de skulle gå via lekmer.se. Kanske detta och parallellimport försenar leveransen.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.