Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Skrytsson

"Denna vecka"? Hur länge gäller det? Och till det priset lär de säkert ta slut fort  :-\

Jag ska till mina föräldrars landställe, hyfsat nära Norrköping. Kanske får möjlighet att åka dit under lördag, söndag eller måndag...

mordatre

#706
Gäller till 5:e maj. (edit 5:e Juni såklart. skulle bara kolla om ni var med.  :) )

http://www.lekhuset.se/leksaker.aspx?a=663446
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Olsson

5 juni är det förhoppningsvis  ;)
Hade gärna hjälpt er men har jobbat hela dagen och kör söderut i morgon bitti. (Lekhuset ligger norr om stan och öppnar 1000)
Fanns ett dussin framme när jag var där, men den äldre mannen framför mig i kassan (55+) hade också en paket under armen...

Nästa gång..

dalle

Citat från: Fe4sen skrivet 27 maj 2011 kl. 18:55
Citat från: susan skrivet 27 maj 2011 kl. 16:19
Nu har leklust Uppsala på kungsgatan 30% på allt.

Dock inte något "nytt" lego , förutom lite City, Hero 2.0 och ninjago.  Men vill man ha Agent, Powerminers, SW, HP och Atlantislego så fanns det gott om det.

Men känns som att de kanske sänker ännu mer snart. Var ju 20% för en vecka sedan. Snart kanske det blir 40 eller 50? Men det är bara en gissning från mig.
Nu ska Leklust ha 40% slutspurtsrea. Det finns nog inte mycket spännande kvar.

micke

Citat från: Skrytsson skrivet 02 juni 2011 kl. 20:09
"Denna vecka"? Hur länge gäller det? Och till det priset lär de säkert ta slut fort  :-\

Jag ska till mina föräldrars landställe, hyfsat nära Norrköping. Kanske får möjlighet att åka dit under lördag, söndag eller måndag...

Just let us know if the Force is with you
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

shiftaltcmd

Lite rea i Sundsvall också
Ferrari-bilarna är lite äldre och kanske värda att skicka

Ferrari
Ferrari F1 Racer 1:10 400:-
Enzo Ferrari 1:10 600:-
Ferrari F1 Racer 1:8 700:-
Ferrari Truck 420:-

Diverse
Indiana Jones Canal chase 280:-
Corporate Alliance Tank Droid 170:-
Highway Transport 450:-
Galactic Enforcer 450:-
Kraken Attackin' 65:-

Och så var det nåt udda set, Space police, Power miners och Racers

Skrytsson

Citat från: micke skrivet 04 juni 2011 kl. 00:22
Citat från: Skrytsson skrivet 02 juni 2011 kl. 20:09
"Denna vecka"? Hur länge gäller det? Och till det priset lär de säkert ta slut fort  :-\

Jag ska till mina föräldrars landställe, hyfsat nära Norrköping. Kanske får möjlighet att åka dit under lördag, söndag eller måndag...

Just let us know if the Force is with you

Tyvärr, kommer inte ha möjlighet att åka dit. Det är synd, annars hade jag gärna köpt ett eget och köpt och skickat åt er andra :(

dalle

Nu är det sista rycket på Leklust flyttrea, 50%. Finns det något lego kvar? Vet ej men billigt är det som finns kvar.

Sirre

Citat från: dalle skrivet 10 juni 2011 kl. 22:39
Nu är det sista rycket på Leklust flyttrea, 50%. Finns det något lego kvar? Vet ej men billigt är det som finns kvar.

Jag var där idag, helt slut på lego tyvärr (gissar att det sista försvann under 40%-rean).
Dock fanns löslegot kvar, vars ursprungspris är 49kr/hg.

cesaer

För boende i norge;

http://smartclub.no/flashavis/avis24/  (sidan 19 nere i högra hörnet)

Småpaketen med minifig 10 NOK styck.

8072
8073
7953
7955
7566
7567



Gurami

Hittade en ny (ny för mig) sida med lite billigt LEGO.

www.lajbansson.se

"När de upptäcker de gyllene huvudbonaden som ligger gömd i den mörka stora pyramiden, går dom modiga hjältarna mot den onda mamma horden! Om mumierna få inte får ut Jake Rainesate Golden Nemes, kommer de att väcka faraon! Kan hjältarna hitta ut ur den förrädiska labyrinten innan dom hamnar i klorna på mumier?"

Beskrivingen på 7327  ;D dagens garv.
If you can dream it, you can achive it!

brick7276

På NK i stockholm så har sommarens kvalitetsrealisation börjat och där finns det en trave med Slave 1. http://www.brickset.com/detail/?Set=8097-1 på 50% rea.

Var ca 25st Slave 1 kvar idag. + några Atlantis och Toystory sets till 40% eller 50% rea. Se bifogad bild.

Själv hade hoppats på att clone turbo tank skulle reas ut.  :-\ Men kanske någon där ute som inte köpt Slave 1 ännu.

/A



mechamike

Citat från: brick7276 skrivet 21 juni 2011 kl. 16:22
Men kanske någon där ute som inte köpt Slave 1 ännu.

Jodå .. jag har inte köpt nått ex än.. Men NK ligger lite Off .. Stockholm är väl trevligt men det ligger ju så ocentralt.  ::)   50% vad blir det i slutändan?

?

Pekblom

Citat från: mechamike skrivet 21 juni 2011 kl. 19:07
Jodå .. jag har inte köpt nått ex än.. Men NK ligger lite Off .. Stockholm är väl trevligt men det ligger ju så ocentralt.  ::)   50% vad blir det i slutändan?
Absolut NK på hamngatan är lite off men jag skall ner till centrala Europa on några veckor så vill du ha något kan jag ta med det neråt.

Skafte

Och jag som åkte spårvagn förbi NK idag... Få se om jag hinner in i morgon!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.