Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Citat från: Clarmo skrivet 15 februari 2017 kl. 22:59
Citat från: Anders67 skrivet 15 februari 2017 kl. 16:15
Citat från: colonel skrivet 05 februari 2017 kl. 12:27
En hel del 50% nedsatt på lego.com just nu
https://shop.lego.com/en-SE/Sales-And-Deals-Sets

Bumpar denna
Köpte för 399 för en stund sedan, sweet deal.

Beställde en sådan jag med förra veckan. Sen såg jag av en slump att säljs för 499 på childrens house. Eftersom jag kände mig tvungen att fira att jag började nytt jobb idag samt att jag har dålig självdisciplin så vråkade jag spontanbeställa en sådan  :)

Samma här

Skafte

ICA Maxi (Visby) har 20% på allt LEGO (ej Duplo) just nu. Förutom det som fortfarande finns på 40%, kollade inte om det blir dubbel rabatt på dem...

Dessutom kör grannen Coop Forum 50% på utgående, det var VÄLDIGT mycket från början. SW, Nexo, Ninjago, City, Friends.

JohanW


För er som inte fick tummen lös och motoriserade Winter Holiday Train kan ni vara ute i god tid  ;)
ICA Hemma har City Höghastighetståg för 879,20:- nästan samma pengar som köpa lösa motordelar och då får man mer räls & ett tåg att använda resten av åter.

Norrhyttan

Citat från: JohanW skrivet 17 februari 2017 kl. 15:24

För er som inte fick tummen lös och motoriserade Winter Holiday Train kan ni vara ute i god tid  ;)
ICA Hemma har City Höghastighetståg för 879,20:- nästan samma pengar som köpa lösa motordelar och då får man mer räls & ett tåg att använda resten av åter.
Slut i lager ...

BeardedNerd

TRU i Östersund hade två större Ultra Agents-set till nersatt pris. Jag tror inte ens jag har sett dem där förut, de borde ha släpptes innan butiken öppnade.


zoldamir

Är 60102 MISB?

Citat från: BeO skrivet 16 februari 2017 kl. 17:27
Bo Ohlsson i Tomelilla
249:-
199:-
599:-
599:-
499:-
599:- (ett ex kvar)
319:-
199:-
279:-

Finns mer men det är dom som sticker ut.

BeO

Citat från: zoldamir skrivet 20 februari 2017 kl. 22:27
Är 60102 MISB?

Citat från: BeO skrivet 16 februari 2017 kl. 17:27
Bo Ohlsson i Tomelilla
249:-
199:-
599:-
599:-
499:-
599:- (ett ex kvar)
319:-
199:-
279:-

Finns mer men det är dom som sticker ut.

Javisst, det är en vanlig butik så det är bara nya set dom säljer.

carlmagnuso


zoldamir

Busbjörnen kör en kampanj med -30% på LEGO-nyheter. Ganska trevligt.

Direktlänk: http://www.busbjornen.se/kampanj/legonyheter2017_9

BeardedNerd

Citat från: zoldamir skrivet 25 februari 2017 kl. 11:35
Busbjörnen kör en kampanj med -30% på LEGO-nyheter. Ganska trevligt.

Direktlänk: http://www.busbjornen.se/kampanj/legonyheter2017_9

Tackar! Bra pris på så nya grejer. TRU brukar ju kunna ha 25% rakt av ibland, men annars brukar man få vänta på 30%. Det blev ett gäng Batman-set och en Y-vinge!

x_inteduplo_x

Det finns två oöppnade på myrorna i Skärholmen. Kostade dock över 100kr styck  ::)

Nilsson.calle

Åhlens i Skärholmen stänger och har utförsäljning.

Det som fanns kvar av lego är CMF Simpsons serie 2 med 70 % rabatt , Blir 8.70 kr st

Ozp

S@H har dubbla VIPpoäng från idag till 16 mars


BeardedNerd

Lekplaneten i Östersund har halva reapriset vilket innebär cirka 65-75% rea på utvalda set. Det mesta är utplockat idag men det fanns kvar en del Marvel, en massa Nexo Knights, mindre intressanta Star Wars och lite blandat.

Grämer mig över att de tydligen tagit med Kwik-E-Mart och Batcave i denna sänkning då båda tidigare var sänkta med typ 400 kr. Halva priset på dem hade blivit najs, men någon annan hann före.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.