Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Willson

BR har 50% på några legoset med start imorgon.
Ninjago, rymd, friends mm......6st olika set tror jag att det var...

ByggareDan

BR i Uppsala (Gränby köpC) reade ut serie 15, 4st för 60kr (jag köpte dom sista) kanske bara var lokalt annars kan det ju vara så på andra BR om dom har några serie15 kvar.

Åhlens (också Gränby) körde 30% på några olika set blir ju inga jättebilliga priser men om det är rea på nåt man kollat in blir det ok pris (strax under/runt Webh. pris)
Är ju bara att hoppas och vänta in 50% rean då blir det bra pris.

/ByggareDan

Sockerbit

Citat från: ByggareDan skrivet 09 juni 2016 kl. 20:42
BR i Uppsala (Gränby köpC) reade ut serie 15, 4st för 60kr (jag köpte dom sista) kanske bara var lokalt annars kan det ju vara så på andra BR om dom har några serie15 kvar.

BR vid Skanstull gjorde det samma både med Simpson serie 2 och serie 15, ganska många kvar av båda serierna idag.

SvanteOlof

ordvits: studsmatta = 4186

yramyran

Hade de många kvar på gamestop umeå?

SvanteOlof

#4625
Ja de har kanske fem med creppern och fem med grisen. Köpte sista nether de hade framme. Det står 149 på dem men det är nedsatt till 98 i hemlighet. Ska jag fara och köpa åt någon som ej bor här så är det absolut en möjlighet.
ordvits: studsmatta = 4186

mssm

Lekia Uppsala rear bort en hel del till 40-50%.

549:- (vi tog de sista två)


199:-

Seten jag lade på minne. Fanns en drös till som jag inte kommer ihåg. Värt att besök. Ovanligt hög rabatt.


jackdempsey187

ICA Maxi i Uddevalla hade utförsäljning på lite olika leksaker, inkl Lego:

49:-
49:-
49:-
59:-
49:-
49:-
49:-

mssm

Fortsätter med lite mer köptips:

ICA Maxi Stenhagen, Uppsala

599:-
799:-
799:-
249:-
899:-

humlan

För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

qbert

https://facebook.com/LekiaKungalv/

40% på allt. Ingen aning om de redan plockat ur något ur sortimentet...
Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out.

o0ger

Leklust har LEGO City-färjan för 179:-

Och LEGO Elves Elddrakens Lavagrotta för 249:-
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Nybohov Creation Ltd.

Klossbutiken har ett gäng polybags för 29 kronor, Det kanske är värt att kolla upp? Det går att välja att hämta i butiken.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Wolcker

Tontoy har 60% rabbat på allt denna veckan, de har ju även icke lego, men det gäller också legot. Finns en hel del bra priser. Köpte ganska mycket grejer där idag.

Använd koden: "lyckliga barn" (det står på redan första sida också)

https://tontoy.se/

Det har blivit ganska utplockat idag såg jag. Men än går det att fynda

tex
för 135 kr är bra pris
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.