Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Linus

Tips om du ska Handla på s@h och har Nordea som bank. Logga in på banken gå in på Öppna och stänga kort och kryssa i under Kortköp på Internet. Fick som vanligt ringa in beställning och förklarade för kundtjänst att jag inte kunde handla på lego.se och då sa hon på kundtjänst att det är Nordea som krånglar. Men gör man som jag beskrev så går det att handla. Du har 30 minuter på dig innan du måste ändra inställningarna på Nordea igen.


Skafte

BR annonserar om 25% på alla Legoset 11-13/12. Gäller inte redan nedsatta. Både butik och online.

darthmortar

ÖB i Värnamo har 50% på kalendrar. Fanns årets City och SW kvar. 165 kr st för SW
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

mssm

ICA Hemma kör 20% på alla leksaker vid köp över 500 kronor. Rabattkoden finns på hemsidan.

Koden biter även på redan rabatterade priser. Lite prisexempel:

479,20
559,20
799,20
1359,20
199,20
319,20

darthmortar

Även Nille kör 50% på kalendrar nästa vecka. Hos dem kostar SW 150kr och City 99kr
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

mssm

Jag fortsätter tipsrundan:

Leklust:
199:-
249:-

ICA Maxi
399:- Priset gäller endast den 20/12.

Dark_Link

Tips och tips, men såg att Lego.com nu finns med på prisjakt, vilket ju underlättar lite i jakten på sina fynd iaf.  ;)

mortil

#4297
Coop a6 jönköping säljer ut massa lego.  Skynda. 

60079  399kr
60069  599kr

Med mera
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

mortil

Citygross Jönköping

10693  139 kr
60095  799kr
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

mordatre

City gross kör 30% på leksaker för förmånskunder under helgen, men borås city gross hade inte fått in någon ny legoleverans när jag ringde nyss. Hur är det med era city gross?, har de de nya Star Wars seten?
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Peter S

#4300
Hur fick du reda på det? Jag har inte sett något meddelande från min CityGross...
Är mest sur på att de sätter upp jättestora skyltar med "Annonsvara" på vissa legoprodukter och sätter ut dem för listpris ändå. Brukar försöka undvika legoavdelningen för att inte få påslag.

mordatre

Citat från: Peter S skrivet 18 december 2015 kl. 13:20
Hur fick du reda på det? Jag har inte sett något meddelande från min CityGross...
Är mest sur på att de sätter upp jättestora skyltar med "Annonsvara" på vissa legoprodukter och sätter ut dem för listpris ändå. Brukar försöka undvika legoavdelningen för att inte få påslag.

En arbetskamrat är förmånskund och fick ett mail. Jag frågade även hon jag pratade med på telefon när jag ville veta om de nya seten kommit in.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Lordflintstone

Hur många brandstationer skall ni köpa för 400kr den 20:de på ICA Maxi?
Jag funderar på 2 st men kanske skall ta tre så sparar jag en för att sälja om 2år.

Kwagge

Citat från: Lordflintstone skrivet 18 december 2015 kl. 20:26
Hur många brandstationer skall ni köpa för 400kr den 20:de på ICA Maxi?
Jag funderar på 2 st men kanske skall ta tre så sparar jag en för att sälja om 2år.

Hade tankar på 4 men hoppar över o köper 2 av den nya när den kommer om några dagar...

Lordflintstone

Citat från: Kwagge skrivet 18 december 2015 kl. 21:56
Citat från: Lordflintstone skrivet 18 december 2015 kl. 20:26
Hur många brandstationer skall ni köpa för 400kr den 20:de på ICA Maxi?
Jag funderar på 2 st men kanske skall ta tre så sparar jag en för att sälja om 2år.

Hade tankar på 4 men hoppar över o köper 2 av den nya när den kommer om några dagar...

Men det känns inte så effektivt, pris per kloss.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.