Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

#4230
Citat från: Skafte skrivet 26 november 2015 kl. 12:22
Det strulade för mig hos BR, men efter en massa om och men sitter jag här med en extra 25%-kod som skall användas senast idag. Skriv ja tack i ett inlägg efter detta så PMar jag den till den som är först!

Jag har också en kod, men jag kan inte logga in på Club BR. Har mejlat dem i flera dagar och "de jobbar på det". Dåligt.

Tillägg: Det gamla husmodersknepet att begära nytt lösenord funkade.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Skafte

Det är ungefär vad som hände mig med. Jag fick en kod på mail när jag bad om det eftersom jag inte fått någon. När jag sen inte kunde logga in testade jag att registrera mig en gång till på hemsidan. Den gången gick det fort och koden kom direkt. Samma mail och lösenord gick att ange andra gången.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Skafte skrivet 26 november 2015 kl. 14:03
Det är ungefär vad som hände mig med. Jag fick en kod på mail när jag bad om det eftersom jag inte fått någon. När jag sen inte kunde logga in testade jag att registrera mig en gång till på hemsidan. Den gången gick det fort och koden kom direkt. Samma mail och lösenord gick att ange andra gången.

BR: "Vi har varit experter på leksaker i mer än 50 år, men inte på internet-lösningar."
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

el Samu

Citat från: Skafte skrivet 26 november 2015 kl. 12:22
Det strulade för mig hos BR, men efter en massa om och men sitter jag här med en extra 25%-kod som skall användas senast idag. Skriv ja tack i ett inlägg efter detta så PMar jag den till den som är först!

Ja, tack!

Jonsson

Black Friday - Webhallen:


2899:-
1599:-
1499:-
899:-
269:-
209:-
179:-

mfl..



yramyran

Adlibris har SW julkalender för 191kr med kod som finns på deras hemsida.

pareriksson

Citat från: yramyran skrivet 27 november 2015 kl. 10:13
Adlibris har SW julkalender för 191kr med kod som finns på deras hemsida.
Hur lyckades du med det? Jag får det till 239kr med koden BL2015SV...

Dark_Link

Citat från: pareriksson skrivet 27 november 2015 kl. 11:15
Citat från: yramyran skrivet 27 november 2015 kl. 10:13
Adlibris har SW julkalender för 191kr med kod som finns på deras hemsida.
Hur lyckades du med det? Jag får det till 239kr med koden BL2015SV...

Tror att Adlibris tabbat sig, när jag kollade innan hade de produkten för 299 men även för det lägre priset. Nu ser det ut som att den bara finns för 299.

yramyran

Jaha ja jag fick 20% på 239kr, tyckte det var lite otroligt att det gick att få 20% på det priset. Får väl se om jag får den då.

Peter

Jag var på TRU i Karlstad vid öppnandet idag. Kan inte säga att det var någon rusning direkt till Lego i år. Trots att det inte var rabatt på varor med nedsatt pris så hade jag tänkt köpa när jag var där. Men den hade de passat på att höja i pris från 878 till 999 kr, så det fick stå kvar. Några minuter efter öppnandet gick också personalen och plockade bort bl a de som fanns kvar i hyllan.

o0ger

Citat från: Peter skrivet 27 november 2015 kl. 13:19
Jag var på TRU i Karlstad vid öppnandet idag. Kan inte säga att det var någon rusning direkt till Lego i år. Trots att det inte var rabatt på varor med nedsatt pris så hade jag tänkt köpa när jag var där. Men den hade de passat på att höja i pris från 878 till 999 kr, så det fick stå kvar. Några minuter efter öppnandet gick också personalen och plockade bort bl a de som fanns kvar i hyllan.
Jepp, de brukar höja priserna på stora LEGO-set innan reorna. Plötsligt försvinner också de stora seten från alla butiker och från webb-shopen.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

jennie

#4241
Bättre att få 25% rabatt på 999 än att köpa till reapriset 878!?

Sorry var säker på att 999 var ordinarie. Fort men fel...

x_inteduplo_x

Köpte från Adlibris. Först 20% för Black Friday men sen ytterligare 30% för betalade med Ikano Visa som ger 30% i alla bokhandlar under november.

Fick alltså 550 bitar för 234 kr. Ganska bra deal. Övervägde att köpa fler set bara för att men bergsstugan var den enda jag ville ha egentligen.

Sirre

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 27 november 2015 kl. 14:10
Köpte från Adlibris. Först 20% för Black Friday men sen ytterligare 30% för betalade med Ikano Visa som ger 30% i alla bokhandlar under november.

Fick alltså 550 bitar för 234 kr. Ganska bra deal. Övervägde att köpa fler set bara för att men bergsstugan var den enda jag ville ha egentligen.

Oj, hur länge har Adlibris sålt lego? Det hade jag ingen aning om! :o

Gideon

#4244
Är det bara jag som inte kan byta region på shop.lego.com? Jag skulle ju gärna vilja se vad de har för erbjudanden och inte bara de amerikanska...

Edit: Fungerar när jag loggar ut, men jag kan inte se den svenska sidan när jag är inloggad, skumt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.