Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnusengstrom

#4125
Citat från: MartinAberg skrivet 22 oktober 2015 kl. 17:16
SW-kalendern för 279:- på Webhallen

http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/226316-lego_star_wars-adventskalender_75097&pass=januari

Jag är inte helt hundra men tror leklust här i Helsingborg var billigare.

Dom var inte billigare, 299 för star wars 199 för city och friends

Pekblom

Friends adventskalender 100kr på toy r us i Norrköping.

Pekblom

249 på ICA MAXI Norrköping troligen fel märkt men jag fick dem för det..
Citat från:  skrivet 23 oktober 2015 kl. 02:30
Citat från: MartinAberg skrivet 22 oktober 2015 kl. 17:16
SW-kalendern för 279:- på Webhallen

http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/226316-lego_star_wars-adventskalender_75097&pass=januari

Jag är inte helt hundra men tror leklust här i Helsingborg var billigare.
[/ :-\

lingonfil

Imperial Shuttle Tyderium för 799 på webhallen var ett ganska bra pris.

shiftaltcmd

Citat från: Pekblom skrivet 23 oktober 2015 kl. 15:17
Friends adventskalender 100kr på toy r us i Norrköping.

Fanns två olika i Sundsvall. 2013 & 2014. Bägge för 100kr.
Bara friends inga andra

At-at för 900 på Ica maxi. Blir väl 720 efter 25% rabatt.

Huvudfoting

Någon mer än jag som har EXTREMA problem med att få igenom en order på shop.lego.com? Försöker utnyttja VIP + promo-seten. Kommer olika långt beroende på vilken läsare jag använder

/W

Sockerbit

Jag har också problem. Idag var tredje försöket på lika många dagar, fungerar ej  :-\

mordatre

Jag behöver logga ut och rensa cachen innan jag kan få igenom något från B&P till varukorgen. När bitarna är i kundvagnen kan jag logga in först.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

shiftaltcmd

De har problem med sina cookies. Har varit så av och till länge.
Loggar ut, slänger cookies, tömmer cache, startar om webbläsaren och sen börjar om från början. Är väl ok om det bara är några set man är ute efter. Men inte så kul om man varit 30 minuter i pab och bap.

dalle

ICA Maxi har 25 % på allt lego nästa vecka enl deras tidning som gäller Uppsala och Stockholm.

mssm

Citat från: dalle skrivet 25 oktober 2015 kl. 16:49
ICA Maxi har 25 % på allt lego nästa vecka enl deras tidning som gäller Uppsala och Stockholm.

Borde gälla ICA Hemma också, men tyvärr är de större seten bortplockade från webben. Hade tänkt roffa åt mig lite Technic..

TrickBrick

Åkte ut till MAXI Gnista ( Uppsala ). De hade skyltat med 25% men det verkade inte som de uppdaterat alla priser i handscannern. Fick säga till om det i kassan.
Tyvärr gällde det gällde inte redan nedsatta varor. Hade annars tänkt köpa en . Men 908:- lät inte lika roligt som 681:- ( som jag räknat me ).
Ingen större förlust ändå då jag redan har 2 st, men man kan väll aldrig ha för många?


Däremot hade Coop Boländerna 30% på Star Wars LEGO.
Hittade inga skyltar om det men när man scannade varan blev den rabatterad iaf.
Ska tillägga att det även gäller de nya seten, fanns rödalappar med 30% på vissa gamla set.

Lordflintstone

Plundrade ICA maxi Barkaby på stormtrupper 1 kvar. Inga större set där men en del ninjago,elf och friends kvar. Kalendrar finns i mas, 350 ordinarie pris på SW kalendern -25%

shiftaltcmd


BeardedNerd


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.