Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

BeardedNerd

Citat från: shiftaltcmd skrivet 28 augusti 2015 kl. 20:14
Citat från: BeardedNerd skrivet 28 augusti 2015 kl. 16:12
TRU har öppnat i Östersund nu, men det var inte jätteimponerande. Det är ingen fullstor butik, utan cirka fyra större hyllor totalt med Lego. Inga exklusiviteter som jag kunde se, och bara samma erbjudanden som på sajten (Friends-hotellet, Shuttle Tydirium). Men det är ändå trevligt att ha tillgång till en lokal butik när det kommer att vanskas rea framöver.

Det intressanta blir väl hur det slår mot Barnens Land och Lekplaneten. Jag tror inte att alla tre kommer att klara sig.

Var ligger den affären.

I Sundsvall försvinner Lekia/Lekplaneten då BR har köpt upp dom.

TRU ligger bredvid Coop Forum, där Systembolaget fanns tidigare i köpcentret.

JohanW


Willy Löddeköpinge (fick ta bort min argt stirrande son). Jag tog sista Träskpolisen:




humlan

Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Lordflintstone

Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.

Har du någon hum om utbudet på Lego i coop butikerna?  Mat butiker brukar ha väldigt lite.

mordatre

Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.

Det verkar gälla Borås med. Det står ju ett prisintervall på 99-449:- i annonsen, gäller det bara set i denna prisklass då tro? Jag tänker ju på att de dyra Force Awakens seten kommer ut i veckan.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

humlan

Citat från: mordatre skrivet 31 augusti 2015 kl. 09:43
Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.

Det verkar gälla Borås med. Det står ju ett prisintervall på 99-449:- i annonsen, gäller det bara set i denna prisklass då tro? Jag tänker ju på att de dyra Force Awakens seten kommer ut i veckan.

"Min" Coop Forum brukar inte ha de dyrare seten....
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

mrbluedude

Kollade förbi Coop forumi Borås  nu på lunchen. Det är 30% rea på starwarslego. Och utöver det var det några enstaka andra utvalda askar som det var 30% på och ett Legochima som det var halva priset på.
-------------------------------

Mina legobilder hittar ni på:
Instagram married_to_lego

-------------------------------

MartinAberg

Ica Maxi (Sisjön GBG iaf) hade 25% på en del utvalda set.
Tyvärr var det mesta Duplo, men det fanns några Chima och något Star Wars-set med...

Skafte



pareriksson

Citat från: mordatre skrivet 31 augusti 2015 kl. 09:43
Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.

Det verkar gälla Borås med. Det står ju ett prisintervall på 99-449:- i annonsen, gäller det bara set i denna prisklass då tro? Jag tänker ju på att de dyra Force Awakens seten kommer ut i veckan.
SW TFA finns i butik på Coop Forum Bäckebol, och 30% rabatt gäller. Seten fanns dock inte i kassasystemet, så rabatten blev avsevärt större (tror jag, det finns väl inga RRP i SEK än vad jag sett i alla fall)...

Lordflintstone

Citat från: pareriksson skrivet 03 september 2015 kl. 20:20
Citat från: mordatre skrivet 31 augusti 2015 kl. 09:43
Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.

Det verkar gälla Borås med. Det står ju ett prisintervall på 99-449:- i annonsen, gäller det bara set i denna prisklass då tro? Jag tänker ju på att de dyra Force Awakens seten kommer ut i veckan.
SW TFA finns i butik på Coop Forum Bäckebol, och 30% rabatt gäller. Seten fanns dock inte i kassasystemet, så rabatten blev avsevärt större (tror jag, det finns väl inga RRP i SEK än vad jag sett i alla fall)...

Lyllo dig. Coop gör bort sig igen. Förra gången var det Brusan skivan det ställde upp flera dagar för tidigt.

BeardedNerd

Ah, hade hoppats på att Maxi skulle ha ställt upp grejer tidigt idag, men de hade ingen rea. Det där vore ett väldigt smidigt sätt att få grejerna billigare.

mordatre

Citat från: pareriksson skrivet 03 september 2015 kl. 20:20
Citat från: mordatre skrivet 31 augusti 2015 kl. 09:43
Citat från: humlan skrivet 31 augusti 2015 kl. 02:15
Coop Forum Storheden har 30% på Star Wars Lego nästa vecka. Gissa att samma gäller alla andra stora Coop-butiker.

Det verkar gälla Borås med. Det står ju ett prisintervall på 99-449:- i annonsen, gäller det bara set i denna prisklass då tro? Jag tänker ju på att de dyra Force Awakens seten kommer ut i veckan.
SW TFA finns i butik på Coop Forum Bäckebol, och 30% rabatt gäller. Seten fanns dock inte i kassasystemet, så rabatten blev avsevärt större (tror jag, det finns väl inga RRP i SEK än vad jag sett i alla fall)...

Fick ditt meddelande (tack) och var förbi Coop i Borås nyss. Tyvärr kammade jag noll.  :(
En First order Transport stod ju på min inköpslista.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Willson

Citat från: humlan skrivet 27 augusti 2015 kl. 12:51
TrU har 20% på all Star Wars, inklo Lego, från den 4:e september till 18:e oktober.

Edit: Gäller vid uppvisande av mail eller via kod.

Stämmer detta då jag inte ser något på hemsidan eller hittar något om det?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.