Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

mssm

Citat från: ByggareDan skrivet 22 juli 2015 kl. 21:24
Citat från: erik1107 skrivet 22 juli 2015 kl. 16:49
BR i Gränby centrum, Uppsala, hade ingen rea.
Kollade även Lekia, de hade inget prisvärt.

BR Gränby hade för 535kr, annars just inget.
Lekia (nere på stan Uppsala) hade Friends fyren kvar för 249kr.
Och som konstaterats tidigare
Åhléns (iallafall Gränby) hade 40% på lite gott o blandat Legoset.

/ByggareDan

Åhlens Uppsala City hade i princip inga lådor alls kvar sist jag var ned (30%). Något enstaka City och nån Friends.

Snart dags för en sammanfattning över Uppsala känner jag?  8)

pareriksson

Citat från: mordatre skrivet 22 juli 2015 kl. 18:41
Citat från: pareriksson skrivet 22 juli 2015 kl. 18:32
Citat från: mordatre skrivet 22 juli 2015 kl. 15:43
Verkar bara vara ett BR i GBG som har Lonely mountain kvar. Någon göteborgare som vill byta Lonely mountain mot Bag End?
Kungsgatan? Kan eventuellt kika förbi imorgon.

Osäker på vilket BR det var. men det var nog Kungsgatan. Hör av dig om du hittar något.
Kungsgatan (där jag köpte mitt ex) sålde slut igår.

Nikki

30-50% på lego och duplo på barnens land, Västerås. Djurparksduplo, chima (crawley i flygplan, Laval och cragger i speedor-tävling), superman vs general zod, friends (trollkarl, kampsportsdojo, liten båt), stora och medelstora askar med star wars (inga rymdskepp). Ursäktabrist  på nr eller länkar. Skriver från bilen efter minne. Happy shopping!

ByggareDan

Lekia (Uppsala) vid Biltema/Plantagen hade katt&råttan creator för 99 kr fanns runt 5kvar som jag såg.
Blev en till mig iallafall.

/ByggareDan

BeardedNerd

Lägesrapport Göteborg: bara enstaka nedsatta Movie-set kvar på BR Nordstan, inget direkt på Kungsgatan. Inget på Åhléns City eller Kungsgatan heller.

Willson

Lekia Uddevalla, Erksberg och Alingsås kör 25% i hela butiken.
Uddevalla hade Bla Operahuset, Simpsons, movie sjörövarskeppet mm....

sandpeople

#3966
Citat från: BeardedNerd skrivet 24 juli 2015 kl. 15:35
Lägesrapport Göteborg: bara enstaka nedsatta Movie-set kvar på BR Nordstan, inget direkt på Kungsgatan. Inget på Åhléns City eller Kungsgatan heller.

Göteborg brukar vara dött är det gäller rea på LEGO. Jag är där varannan månad i studier och har aldrig hittat något som slår t ex Sundsvall vad gäller reor. Min upplevelse är att när det är halva priset på t ex båda Åhléns i Sundsvall är det aldrig någon rea i Göteborg samtidigt.

MartinAberg

Citat från: sandpeople skrivet 26 juli 2015 kl. 00:59
Citat från: BeardedNerd skrivet 24 juli 2015 kl. 15:35
Lägesrapport Göteborg: bara enstaka nedsatta Movie-set kvar på BR Nordstan, inget direkt på Kungsgatan. Inget på Åhléns City eller Kungsgatan heller.

Göteborg brukar vara dött är det gäller rea på LEGO. Jag är där varannan månad i studier och har aldrig hittat något som slår t ex Sundsvall vad gäller reor. Min upplevelse är att när det är halva priset på t ex båda Åhléns i Sundsvall är det aldrig någon rea i Göteborg samtidigt.
Åhlens city i Nordstan HADE rea.
Dock var allting tydligen felmärkt och såldes rätt omgående...

Silence101

Åhlens Kalmar 40% på diverse set.
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Bulken

Norrköping: Coop Ingelsta har rea på vissa set, dock rejält utplockat. Såg ett ex av en snowspeader kvar för 249, plus något av de mindre Movie-seten för 79. Ett fåtal friends och elves kvar.

Köpte de sista exemplaren av för 149 respektive för 299.

Surf Green


Manne

Citat från: Surf Green skrivet 26 juli 2015 kl. 14:07
25% på TRU i Helsingborg

O det gäller på "allt" inkl nersatta priser sen innan.. (Ej på presentkort surfplattor spelkonsoler)

Med Vänlig Hälsning Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Tim Pettersson

Let the Wookiee win.

Surf Green

Citat från: Tim Pettersson skrivet 26 juli 2015 kl. 18:50
Citat från: Surf Green skrivet 26 juli 2015 kl. 14:07
25% på TRU i Helsingborg

Har dom nån webshop?
Tror du måste åka dit tyvärr. Vet dock inte om idag var sista dagen.

jPeMelin

Åhléns vid Triangeln i Malmö säljer ut sina serie 12 minifigurer för 10 kronor påsen.
Det var några dagar sedan jag var där nu, men de hade massor av dem så nåt borde vara kvar.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.