Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Illuwatar

Rusta i Länna/Haninge var helt barskrapat - så där gick jag helt bet...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Dark_Link

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 27 december 2013 kl. 13:30
Någon som har fått sina Minifigs serie 9 från Ica? Såg att jag fått ett mail om att de makulerat ordern då de inte hade tillräckligt med dem.  :'(

Samma här både på Minifigsen och , men den senare gick att beställa igen så gjorde ett nytt försök. :P

Barbaroux

Citat från: Dark_Link skrivet 27 december 2013 kl. 12:16
Jahapp rusta har fyllt på (iaf Skövde) och sänkt priset till 249....

Jag tog en tur förbi min lokala Rusta (Västervik) och jag gick därifrån 498 kr fattigare. Tack för tipset!

Studley Heinsbergen

Citat från: Illuwatar skrivet 27 december 2013 kl. 14:02
Rusta i Länna/Haninge var helt barskrapat - så där gick jag helt bet...

Var du där idag? I så fall tackar jag för att du besparat mig ett besök... :)

Illuwatar

Ja - idag. Helt rent från Lego (förutom några spel).
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Studley Heinsbergen

Aiight. Jag lär nog åka inom när jag har andra ärenden i trakten under de närmaste veckorna - vem vet, liksom.

Skafte

Några spel ja, i Visby fanns bl a Kokoriko för 49 och Hobbit för 99. Späkte mig själv genom att inte köpa något alls.   :'(

mssm

Citat från: Stoffe skrivet 27 december 2013 kl. 13:53
Åhlens säljer Friends Dolphin Cruiser för 549 kr

Bra pris i butik. Dock blir jag lite förvånad. I Uppsala var Åhlens City det uppmärkt och pallat med reavaror medan andra Åhlens-butiken på Gränby inte hade någon rea alls..

MartinAberg


lnb

10 st på Rusta i Karlstad idag vid lunchtid (9 efter att jag gått). Köpte en del annat också, så insåg bara efter att ha läst här och dubbelkollat kvittot att jag betalt 249:- och inte 299:- (hade för mig att det stod det, kan ha läst slarvigt eller så hade de missat att ändra). Hade nog blivit två om jag vetat om det :-)

Gideon

9 st 10216 på Rusta i Skellefteå kvar efter jag gått därifrån nyss, färre än innan ;)

mordatre

Rusta i Borås hade några kvar när jag därifrån idag.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

malmen

Citat från: mordatre skrivet 30 december 2013 kl. 14:06
Rusta i Borås hade några kvar när jag därifrån idag.
Då har de fått in nya, för när jag var där i torsdags så var det soprent på pallen och enligt personalen var de slut. Men det var samma pris fortfarande eller?

lnb

Citat från: malmen skrivet 30 december 2013 kl. 14:56
Då har de fått in nya, för när jag var där i torsdags så var det soprent på pallen och enligt personalen var de slut. Men det var samma pris fortfarande eller?
3 kvar i Karlstad för någon timme sedan. Står fortfarande 299:- i butiken, men går in för 249:-, så det borde vara det pris som gäller överallt!?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.