Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Peter

Vinterbageriet slut på Rusta i Karlstad förut idag när jag var där och lämnade in ett par kinatillverkade fördelardosor som inte delade ut strömmen (hur kan man misslyckas med tillverkningen sådana....).

mordatre

Citat från: Vibora skrivet 22 december 2013 kl. 19:27
Friends adventskalender 79 kr på cdon.

Den är inte längre fraktfri dock. 29:- i frakt.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

marpe

Citat från: Peter skrivet 22 december 2013 kl. 20:04
Vinterbageriet slut på Rusta i Karlstad förut idag när jag var där och ..."
Enligt personalen i Linköping kommer det in nya imorgon bitti. Det gäller säkert fler orter. Jag fick tipset att hänga på låset.

eliasf


Peter

Webhallen är inget kul, deras lagerstaldo stämmer säkert inte, sen är det ett h-e att få tillbaka pengarna som de allt för fort drar på kontokortet.

eliasf

Citat från: Peter skrivet 23 december 2013 kl. 07:52
Webhallen är inget kul, deras lagerstaldo stämmer säkert inte, sen är det ett h-e att få tillbaka pengarna som de allt för fort drar på kontokortet.

Jag har handlat en del på webhallen och har aldrig haft problem med lagersaldo eller något annat. Tycker snarare att det är en av de bättre stora web-butikerna!

Lollo

Citat från: Peter skrivet 23 december 2013 kl. 07:52
Webhallen är inget kul, deras lagerstaldo stämmer säkert inte, sen är det ett h-e att få tillbaka pengarna som de allt för fort drar på kontokortet.
Inte överens med dig där! Jag tycker alltid att det fungerat för mig, det har exakt det som jag ser som lagersaldo (Handlar i Fruängen). Inga problem med returer heller. Det tar några dagar för pengarna att komma in på kontot men inte värre än någon annan.

dalle

10216 finns åter på Rusta (Boländerna Uppsala)

Risgrynsgrot

Så, någon som vet om någon mellandagsrea när det gäller LEGO? Eller det kanske mest är elektronik som mellandagarna handlar om..

MartinAberg

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 24 december 2013 kl. 16:53
Så, någon som vet om någon mellandagsrea när det gäller LEGO? Eller det kanske mest är elektronik som mellandagarna handlar om..
Jag vet bara Åhlens... Har dock inte fått veta vilka set.

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Record

Citat från: o0ger skrivet 25 december 2013 kl. 09:45
Nu finns Life of George på Groupon igen: http://m.groupon.se/deals/hela-sverige/gg-netpricedirect-co-uk-2/31230504

159kr och gratis frakt!

Har någon handlat där? verkar inte helt bra med 14 dagars lev tid, man undrar ju om det är brevduvor som sköter postgången :-\
Friskt satsat, hälften vunnet..

dalle

Adlibris har Lego Star Wars stora guiden till alla karaktärerna för 65 kr fram till 7 januari.

o0ger

Citat från: Record skrivet 25 december 2013 kl. 10:02
Citat från: o0ger skrivet 25 december 2013 kl. 09:45
Nu finns Life of George på Groupon igen: http://m.groupon.se/deals/hela-sverige/gg-netpricedirect-co-uk-2/31230504

159kr och gratis frakt!

Har någon handlat där? verkar inte helt bra med 14 dagars lev tid, man undrar ju om det är brevduvor som sköter postgången :-\
Jag har handlat av dem. Det är inte jättesnabb leverans, men who cares? (det kan bero på att de som ligger bakom dealen sitter i UK)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MartinAberg

Citat från: dalle skrivet 25 december 2013 kl. 10:45
Adlibris har Lego Star Wars stora guiden till alla karaktärerna för 65 kr fram till 7 januari.
Länk?
Den jag hittar kostar 181:-

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.