Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Det är så enkelt att bara merkera artikelnumret och klicka på denna knappen när ni gör era inlägg. Gör det. Det underlättar för alla som är nyfikna på vilka set ni pratar om.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MartinAberg

Citat från: Limpfittz skrivet 29 november 2013 kl. 13:34
Citat från: mssm skrivet 29 november 2013 kl. 13:27
Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 08:38
BR leksaker har 25% rabatt på allt lego idag. Vet inte om det finns nåt prisvärt. Det verkar som att de har höjt priset på allt. Tex Town Hall kostar 1999 och Pet Shop kostar 1899. :(

Jodå, absolut finns det det. Rabatten gäller även på medlemsrabatter. 60031 hamnar på 299:25 vilket är gångbart trots deras tabbe tidigare.

Tyvärr lider sidan av överbelastning. Jag har försökt gå vidare med ett köp sedan två timmar tillbaks.

intressant, sitter också i kö på BR, pinsamt att dem inte kan hantera trafiken.
Vad hittade du mer för schyssta deals till bra priser?  :)
20 minuters kö är det för mig nu :(
Någon som vet om man kan använda PayPals rabattkod Paypal13BR och få ytterligare 15%?

mssm

Citat från: MartinAberg skrivet 29 november 2013 kl. 14:07
Citat från: Limpfittz skrivet 29 november 2013 kl. 13:34
Citat från: mssm skrivet 29 november 2013 kl. 13:27
Citat från: o0ger skrivet 29 november 2013 kl. 08:38
BR leksaker har 25% rabatt på allt lego idag. Vet inte om det finns nåt prisvärt. Det verkar som att de har höjt priset på allt. Tex Town Hall kostar 1999 och Pet Shop kostar 1899. :(

Jodå, absolut finns det det. Rabatten gäller även på medlemsrabatter. 60031 hamnar på 299:25 vilket är gångbart trots deras tabbe tidigare.

Tyvärr lider sidan av överbelastning. Jag har försökt gå vidare med ett köp sedan två timmar tillbaks.

intressant, sitter också i kö på BR, pinsamt att dem inte kan hantera trafiken.
Vad hittade du mer för schyssta deals till bra priser?  :)
20 minuters kö är det för mig nu :(
Någon som vet om man kan använda PayPals rabattkod Paypal13BR och få ytterligare 15%?

Kan ju alltid prova om jag kommer dit. Två gånger har jag tagit mig till inskrivandet av leveransadress men sen är det stopp.

mssm

#2133
BR förlänger erbjudandet till att gälla i morgon också på grund av tekniska problem.

Fick igenom en order. Pengarna är dragna men order process laddar om och om. Spännande fortsöttning. Ingen bekräftelse. Tekniska problem deluxe. Undrar hur lagersaldon stämmer...

Done!
Paypalkoden fungerar ej.

sandpeople

#2134
Och Super Heroes Quinjet är ännu billigare om du handlar den från CDON då den är fraktfri 399:- slutar den på, men då behöver man köpa för en femtioöring till för att kunna nyttja rabattkoden som börjar gälla först vid 500:- och inte 499:- och femtio öre.


billnet

kvarteret för 299:- på Toys r us. Både online och i butik enligt annons i UNT. Imorrn lördag 30:e och söndag 1:a.

KizzE

Citat från: billnet skrivet 29 november 2013 kl. 22:39
kvarteret för 299:- på Toys r us. Både online och i butik enligt annons i UNT. Imorrn lördag 30:e och söndag 1:a.

Man tackar :)

KizzE

Citat från: billnet skrivet 29 november 2013 kl. 22:39
kvarteret för 299:- på Toys r us. Både online och i butik enligt annons i UNT. Imorrn lördag 30:e och söndag 1:a.


Meeeh, fortfarande 599!

darthmortar

#2139
Kanske inte längre gäller från och med i måndag men,

20% (dyrt ändå) på Lego hos City Gross Jönköping med undantag för legospel (ej data/tv) som det var 50%
Babyproffsen Jönköping har Star Wars kalendern från 2012 för 99 kr, drygt halva priset på flera legospel (ej tv/data), samt några större askar med nedsatt pris.
Coop Jönköping har halva priset på alla legokalendrar. Småpåsar (typ Gandalf mfl) 2 för 40 kr, rea på flertalet legoböcker (både med och utan klossar/figurer i).
Smålänningen i Bredaryd hade rea på några askar, bland annat C3PO och R2-D2 flykt samt Genosiankanonen (199 kr st). Fanns lite annat också som Flykten från kanibalerna (199 kr) från Pirates of... samt lite city och Ninjago.
EKO i både Borås och Värnamo hade 20 eller 25% på Lego (ändock dyra priser) samt Legokalendrar till priser som får en att skratta och skaka på huvudet (City för 250 kr). Som hittat.
Den andre babybutiken (vad nu heter, den som inte är Babyproffsen) i Borås säljer kantstötta legoaskar till nedsatt pris (ca 15 - 20%)

(Orkar inte leta produktnummer  ??? )
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.


Risgrynsgrot

Mitt lokala Citygross hade 50 % rabatt på alla LEGO Julkalendrar, de hade både 2012 & 2013 versionerna av Lego Friends och Star Wars.

MartinAberg

kostar 249:- på ICA Maxi, Sisjön Göteborg.
Verkar tillhöra deras adventskalender och gäller bara idag...

Limpfittz

Citat från: MartinAberg skrivet 02 december 2013 kl. 12:50
kostar 249:- på ICA Maxi, Sisjön Göteborg.
Verkar tillhöra deras adventskalender och gäller bara idag...

Stämmer bra. Jobbar själv på ICA MAXI Oskarshamn och kommer köpa minst 1 av dessa set när jag slutat! Rätt schyssta delar till ett bra pris
-Time you enjoy wasting is not wasted time-
Instagram: instagram.com/kattstrumpa
Flickr: flic.kr/ps/2Gp9Ck
Reddit: reddit.com/user/Kattstrumpa/submitted/

darthmortar

Netto Gislaved har och för 49,50. De har också några Duploaskar, klosslådor samt en Legofriends vattenskoter för 50%.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.