Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

tobiasax

för 199,- på TRU.
Vet inte om det anses vara prisvärt men det var i alla fall billigt :)

ByggareDan

Hoppade på cykeln och tog mig till TrU's (5km ToR) och köpte en så tackar för tipset skulle gälla fram till 1/1 (eller tills dom var slut) i Uppsala hade dom laddat upp iallafall, sen hade dom Technics mobilkranen för 1500Kr är ju internetpris (väldigt få hemma)

/ByggareDan


sandpeople

Barnens hus i sundsvall har ta 3 betala för 2 på alla leksaker inkl lego . Sista dagen idag.

Teodor_

Ett fåtal set är det ganska stor rea på hos cdon.se nu: http://cdon.se/merchandise/leksaker/lego/

Köper inget själv men tänkta bara underrrätta :)

Seten med mest märkbar rea är Star Wars Geonosian Cannon "3-in-1", från 789 till 389 kr, och City Superpack 3-In-1 brandkår, från 949 till 499 kr. Star Wars Umbaran MHC finns listat från 699 till 349 men som "tillfälligt slut".

MVH!

Risgrynsgrot

Ett plus är att det är gratis frakt om du handlar för mer än 100 kr Just nu (erbjudandet slutar imorgon)

Dessutom så kan man gå in på deras facebook och gilla dem för att få ytterligare 50 kr rabatt i form av en kod.  8)

ByggareDan

Leklust katalogen som kom idag (gäller till 24/12) hade lite Legojippopriser:

Gruvan för 499:-
Friend's ridläger för 749:-
Friend's skolan för 299:-
City Lastterminal för 499:-
Chima Stridslya för 499 :-


/ByggareDan

isbjornen

Enligt ryckte så komer City Gross i Uddevlla (Torp) med ett reklamblad imorgon 11/11 med 20% på allt lego, vet inte om det gäller alla CityGross butiker i Sverige.

TrickBrick

Coop har halva priset på , & .

100:- /st för City & Friends
175:- för Star Wars

Detta var på Coop Boländerna i Uppsala vet inte om det gäller alla butiker.

Fanns gott om de flesta innan jag va där iaf   ::)

Muede

Star wars kalender 2012 på citygross för 99 kr.  Detta var i Mantorp.
/ Muede

:::::::

Samma på Coop Forum (Obs) i Västerås.

andli

#2065
Citat från: TrickBrick skrivet 14 november 2013 kl. 17:49
Coop har halva priset på , & .

100:- /st för City & Friends
175:- för Star Wars

Detta var på Coop Boländerna i Uppsala vet inte om det gäller alla butiker.

Fanns gott om de flesta innan jag va där iaf   ::)

Jag var på Coop Boländerna idag, men där stod "halva priset på utvalda kalendrar" och på bilder under var bara CityFriends och starwars med! (och två icke lego). Så jag utgick från att det inte gällde city, dumt eller så har de ändrat..

Jag kollade Coop Extra Rotebro med, de har de inte alls och Ica Maxi Arlanda stad har fortfarande ordinarie pris (De sänkte de dock förra året med 50%) Och City Gross Boländerna har 20% på all lego utom kalendrarna som har ordinarie pris.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

dalle

Det är halva priset på alla tre kalendrar även om bara två visas på skylten. Har själv köpt en av varje i Boländerna så jag vet.

TrickBrick

Citat från: andli skrivet 17 november 2013 kl. 15:47
Citat från: TrickBrick skrivet 14 november 2013 kl. 17:49
Coop har halva priset på , & .

100:- /st för City & Friends
175:- för Star Wars

Detta var på Coop Boländerna i Uppsala vet inte om det gäller alla butiker.

Fanns gott om de flesta innan jag va där iaf   ::)

Jag var på Coop Boländerna idag, men där stod "halva priset på utvalda kalendrar" och på bilder under var bara City och starwars med! (och två icke lego). Så jag utgick från att det inte gällde city, dumt eller så har de ändrat..

Jag kollade Coop Extra Rotebro med, de har de inte alls och Ica Maxi Arlanda stad har fortfarande ordinarie pris (De sänkte de dock förra året med 50%) Och City Gross Boländerna har 20% på all lego utom kalendrarna som har ordinarie pris.

Jag fick halva priset på alla tre så bara att skynda dig tillbaks dit.  :)

andli

Noterade att jag skrev city och star wars, men det är bilder på friends och star wars..

Får hoppas coop forum, häggvik har samma erbjudande, närmare än att åka tillbaka till uppsala...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Silence101

Citat från: TrickBrick skrivet 17 november 2013 kl. 19:17
Citat från: andli skrivet 17 november 2013 kl. 15:47
Citat från: TrickBrick skrivet 14 november 2013 kl. 17:49
Coop har halva priset på , & .

100:- /st för City & Friends
175:- för Star Wars

Detta var på Coop Boländerna i Uppsala vet inte om det gäller alla butiker.

Fanns gott om de flesta innan jag va där iaf   ::)
Likadant erbjudande i Kalmar. 1 st Star Wars inhandlades för 175 riksdaler


Jag var på Coop Boländerna idag, men där stod "halva priset på utvalda kalendrar" och på bilder under var bara City och starwars med! (och två icke lego). Så jag utgick från att det inte gällde city, dumt eller så har de ändrat..

Jag kollade Coop Extra Rotebro med, de har de inte alls och Ica Maxi Arlanda stad har fortfarande ordinarie pris (De sänkte de dock förra året med 50%) Och City Gross Boländerna har 20% på all lego utom kalendrarna som har ordinarie pris.

Jag fick halva priset på alla tre så bara att skynda dig tillbaks dit.  :)
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.