Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricks In Tyresö

Startat av ColA, 02 februari 2021 kl. 10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA

#30
Nu närmar sig Klossfestivalen och Lugbulk sorteringen om det är någon som behöver mera plast  :)

Det är precis som vanligt, lägg en order, skriv ditt Swebrick nick och uppge vart ni önskar leverans så levererar jag den på Klossfestivalen 8-10 Juli alternativ i eran bulkpåse 16 Juli där man så klart inte behöver närvara för att få hem sina bitar i bulkpåsen.

Använd shipping metoden som heter Leverans Klossfestivalen alt Lugbulk 2022.
Det är självklart som vanligt bara plasten man betalar för  :)
Beställ senast 5/7 alt 13/7 tack!

Vi ses i Örebro, Huskvarna eller kanske på båda ställena  8)

Glad sommar!

CopMike

Citat från: ColA skrivet 06 juni 2022 kl. 12:04
Nu närmar sig Klossfestivalen och Lugbulk sorteringen om det är någon som behöver mera plast  :)
MERA plast :o? Du uppmanar till missbruk ju ::)! Bra där - kommer nog en order ;D!

ColA

Citat från: CopMike skrivet 06 juni 2022 kl. 13:28
Citat från: ColA skrivet 06 juni 2022 kl. 12:04
Nu närmar sig Klossfestivalen och Lugbulk sorteringen om det är någon som behöver mera plast  :)
MERA plast :o? Du uppmanar till missbruk ju ::)! Bra där - kommer nog en order ;D!

Behöver man inte alltid mer plast  ;)

ColA

Nu börjar det närma sig Skaerbaek!

Är det någon som vill handla för leverans dit så är det bara handla på och skriva Skaerbaek i ordern  :) använd vanlig checkout för enklare hantering!

ColA

Nu börjar det närma sig Klossfestivalen Linköping 4-6 November om det är någon som behöver mera plast och önskar få det levererat dit!

Använd shipping metoden som heter Leverans Klossfestivalen Linköping 2022.
Det är självklart som vanligt bara plasten man betalar för!

Vi ses där  :)

ColA

Citat från: ColA skrivet 14 oktober 2022 kl. 06:19Nu börjar det närma sig Klossfestivalen Linköping 4-6 November om det är någon som behöver mera plast och önskar få det levererat dit!

Använd shipping metoden som heter Leverans Klossfestivalen Linköping 2022.
Det är självklart som vanligt bara plasten man betalar för!

Vi ses där  :)

Beställ senast 1/11 så jag hinner packa  :)

ColA

Nu börjar Klosskalaset i Örebro närma sig  :)

Om du behöver mera plast och önskar få det levererat dit så vet ni vad ni ska göra! 

Använd shipping metoden "Swebricks Klosskalas Örebro 2023"
Det är självklart som vanligt bara plasten du betalar för! 
Beställ senast 26/4 

Vi ses där  :)

ColA

Tack till alla er som lagt en order för Leverans i Örebro  :) Ni hittar mig vid det lilla stads och landskaps bygget Blue Harvest även kallad Mos Legos  8)

Men än finns det tid att lägga en order för leverans i Örebro ;) 


dalle

Citat från: ColA skrivet 26 april 2023 kl. 07:52Tack till alla er som lagt en order för Leverans i Örebro  :) Ni hittar mig vid det lilla stads och landskaps bygget Blue Harvest även kallad Mos Legos  8)

Men än finns det tid att lägga en order för leverans i Örebro ;)



Mos Legos! Jaha, det är du som är LEGOStore på Mall Of Scandinavia.  ;D
Jag letar upp dig under helgen.

GustavF

Citat från: ColA skrivet 26 april 2023 kl. 07:52Tack till alla er som lagt en order för Leverans i Örebro  :) Ni hittar mig vid det lilla stads och landskaps bygget Blue Harvest även kallad Mos Legos  8)

Men än finns det tid att lägga en order för leverans i Örebro ;)


La en liten småtting till order jag med! Ses på lördag :) 

ColA

Om det är någon som behöver mer plast så åker jag till Klossfestivalen Växjö nästa helg 19-21/5 

Använd vanlig checkout och beställ senast 17/5

ColA

#41
Nu närmar sig Lugbulk sorteringen om det är någon som behöver mera plast igen

Det är precis som vanligt, lägg en order, skriv ditt Swebrick nick och uppge leverans Lugbulk så levererar jag den i eran bulkpåse 12/8 där man så klart inte behöver närvara för att få hem sina bitar! Använd shipping metoden som heter Lugbulk 2023.

Det är självklart som vanligt bara plasten man betalar för!
Beställ senast 10/8 tack!

ColA

#42
Nu är det inte många dagar kvar till Skaerbaek igen 😊
Om det är någon som behöver mer plast så går det bra att lägga en order senast tisdag eftermiddag för leverans i plastens hemland.
Använd Skaerbaek 2023 när du checkar ut!

Vi som ses ses i Danmark oavsett 😊

ColA

Nu börjar Swebricks stora event i Sundsvall närma sig 

Om du behöver mera plast och önskar få det levererat dit så vet ni vad ni ska göra och om ni inte vet så kan man göra det ändå 

Använd shipping metoden "Sundsvall 8-10 Mars 2024" och uppge ert nick/namn i ordern!

Det är självklart som vanligt bara plasten du betalar för!
Beställ senast 6/3 tack!

Vi ses där 

ColA

Alla orders är packade och snart börjar resan mot Sundsvall.

Tack så mycket för era beställningar, vi ses vid Mos Legos eller någon annanstans i Sundsvall!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.