Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Manne

Tryckte ihop lite klossar.. Fått ett antal BL samt PAB/BP så fick lite tid över idag..

Fått ihop 4 st dubbla moduverse plattor , två med tågräls på :).. Sen var rälsen slut igen..

Med Vänlig Hälsning Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

mOrphius

Jag tog fram några gamla dammiga MOC:s från tidigt 90-tal. Model Team och några Technic byggen.

andreaseldh

Stockholm Pride börjar idag, så detta elektroniska bygge kanske kan passa. Tyvärr finns inte orange och violett i plast.

Emma

Ett torn, också på temat pride!

Kwagge

#2884
Blev ett litet släp till min T1..  Saknar de sista delarna bara.

Dock inte min konstruktion utan efter en beskrivning.

Wineyard

Nytt projekt som jag petat lite med under ledigheten. Om bygget blir klart eller om det realiseras i abs kvarstår att se.

Tie Fighter

Citat från: Wineyard skrivet 30 juli 2015 kl. 09:39
Nytt projekt som jag petat lite med under ledigheten. Om bygget blir klart eller om det realiseras i abs kvarstår att se.

Klart man vill se det i plast!

dalle

Citat från: Wineyard skrivet 30 juli 2015 kl. 09:39
Nytt projekt som jag petat lite med under ledigheten. Om bygget blir klart eller om det realiseras i abs kvarstår att se.


Snyggt. Det där kan bli hur bra som helst i plast.

Magnusengstrom

Citat från: Wineyard skrivet 30 juli 2015 kl. 09:39
Nytt projekt som jag petat lite med under ledigheten. Om bygget blir klart eller om det realiseras i abs kvarstår att se.


Snyggt.

Emma

Köpte en påse 54200 hos mr. Gill här om dagen. det blev ett tak till en liten kyrka på stranden.

andreaseldh

Provbyggde en bergbanevagn i plast och lånade delar från . Ungefär så här har jag tänkt mig slutresultatet ska bli. 18677 finns ännu inte i LDD så jag fick använda 6541 i denna version istället. I den gula öglan under vagnen ska hisslinan sitta.

Manne

#2891
Fick ju hem lite 19119 stjälkar här om dagen o testat lite träd/buskar med delar som nu var hemma..  Faktiskt inte helt fel..  Men det är bra bitåtgång på ev "blommor" , 30st / träd/buske..

Med Vänlig Hälsning Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

humlan

Har tappat räkningen på antal timmar jag lagt ned på att försöka spåna fram HMS Valkyria....

Eller på hur många olika designer jag testat och förkastat....

Den ska byggas i plast, men jag har labbat mycket i LDD.....
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

humlan

Två till.....

Har total beslutsångest över vilken väg jag ska gå med designen.........................................  :o
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Odidoma

Citat från: humlan skrivet 02 augusti 2015 kl. 13:01
Har tappat räkningen på antal timmar jag lagt ned på att försöka spåna fram HMS Valkyria....

Eller på hur många olika designer jag testat och förkastat....

Den ska byggas i plast, men jag har labbat mycket i LDD.....
Lab_4 är min favorit.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.