Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

marpe

Stämmer bra. Jo, jag var ledigt klädd.  :D
http://www.swebrick.se/index.php?topic=1834.msg79852#msg79852
, , blev det.

Lyckades förhandla mig till att de skulle ge halva priset på ett par Ninjagoboosterpack. Dvs 14.50 kr/st. Helt ok.
Fick nån polybag på köpet också.

:::::::

Aaahhh bästa minifigsen hittils. Polisen och Domaren är bara skitbra.
Sierskan, kycklingkostymen, filmstjärna och riddaren är grymma.
Köpte 12 paket för 20kr styck. Vart 3 st. kycklingkostym om nån vill byta mot polis :)

Wineyard

Fyndade , , och 2 st . Fanns inte så mycket mer på Åhlens i Uppsala C förutom skogspolisstationen. Vet någon uppsalabo om Gränby har bättre utbud?

Gray

Även jag har fyndat på Åhlens. Visste inte ens om att det halva reapriser på gång så det var en trevlig överraskning. Dock inte lika stort utbud som för många av er andra, men det blev i alla fall en , en plus några mindre set.

ByggareDan

Åhlens Gränby har knappt Lego (mindre än Uppsala C) dessutom verkade det inte ens vara rea på Lego't (eller gömt nånstans) när jag var där nu på e.m.

Så jag får väl gå ner på stan imorgon.

/ByggareDan

Lews

I dag tog även jag en tur förbi Åhléns. Dagens skörd resulterade i , , , , , , .

Kvarnbacka

Eftersom Åhléns i Borlänge var så snåla med lego på rean blev det en tur till Coop Forum i går. Droid escape och V-wing, samt kyparen och rymdorchen från mf serie 9  :)

Pekblom

Åhlens söder city 384,50, 274,50, 174,50, 3x 84,50st, 114,50, 2x 114,50st, 34,50.
Kollade men det finns inget på Åh.Välingby

J. Israelsson

Lyckades komma över 2 st på två olika Åhléns för 199,50 kr styck. Jag är positivt överraskad då det var väldigt urplockat idag. Råkade även få med mig 2 st och 2 st för 44,50 kr styck.

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

mordatre

Var ju lite sen med att se Åhlensrean så det fanns inga 9492 Tiefighters kvar i Borås idag (kanske inte fanns igår heller för den delen).  Hade gärna skaffat en sådan för det priset men det fick bli Droid escape och Geonosian cannon istället.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

rajdaj

45 kronor på Erikshjälpen !

Kan de´va´nåt´?  Tänkte Tradera.

Ny i gemet.

Mvh  rajdaj







Carl T

Citat från: rajdaj skrivet 13 januari 2013 kl. 15:04
45 kronor på Erikshjälpen !

Kan de´va´nåt´?  Tänkte Tradera.

Ny i gemet.

Mvh  rajdaj



Om du köpt (komplett?) för 45 kronor så är det bara för oss andra att gratulera till en god affär.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

rajdaj

Ingen box eller instruktion bara båten.


b0D3N

Var förbi Åhlens rea i Piteå i går, det enda LEGO de hade på rea var för 35:- allt annat var kvar på ord pris, även sådant som enligt er har varit på rea på andra varuhus. Kan iofs bero på att Åhlens hade en nyöppning i Piteå så sent som i slutet av November.

lindyhep

Råkade få med mig lite hem i matkassen. 9497 (Striker Starfighter) för 149,50 och 4441 (en polishundpatrull) för 87,25.
De hade råkat få upp fel skyltar på ett bord med Lego på IcaMaxi. Egentligen var det dubbla priset mot vad jag fick ge. Kunde fått stora polisstationen för 350 men var mer intresserad av de 2 andra.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.