Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Carl T

Ah, jag såg också det lasset på blocket (om det var det med mycket Indiana Jones och en del Exoforce etc.) och var allvarligt sugen men bestämde mig för att avstå.
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Skrytsson

Nej, det var bara Indiana jones, inget Exo-Force. Återstår dock att se hur mycket fynd det var, har bara tagit en snabb titt på legot och då verkade det som att några av tyskarna till Race for Stolen Treusure fattades...

robban

Var på Brixit i Örebro i dag och köpte 3849 Orient Bazaar spelet + lite brickarms. En trevlig butik och trevlig ägare. Och vem tror ni jag mötte där i hyllorna?? jo  Pekblom så klart.. :D
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Etzel

Citat från: robban skrivet 25 november 2010 kl. 20:52
Var på Brixit i Örebro i dag och köpte 3849 Orient Bazaar spelet + lite brickarms. En trevlig butik och trevlig ägare. Och vem tror ni jag mötte där i hyllorna?? jo  Pekblom så klart.. :D
Jag var på Brixit i lördags  ;D
Fast jag köpte inget, det är lite dyrt där tycker jag.

flossfloss

Handlade en 7208 brandstation på BR idag för 499kr (799kr på S@H).

Hade egentligen tvingat iväg min bror till Leklust i Eskilstuna förra veckan för att köpa den för 399kr, men de var ju självklart slut.
Så jag passade på, nu när BR hade sänkt den ytterligare.

mechamike

Blev en Garbage Truck Getaway på TRU ! Tack teabox för tipset!
Det fanns en hel del 7599 , dels i hyllan och dels på en pall vid sidan
Dom hade bunkrat upp rejält!
?

micke

Blev idag 3 st Garbage Trucks, började bli ebb i hyllan sedan blev det en 7778 Millenium Falcon för 249 kr på BR
Ganska bra fredagsshopping med Lego

Får så bra tips på denna site, tack alla
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Tobbe Arnesson

Vilka TrU har ni varit till? Den ena har många och den andra har nästan slut...
Blogg: Robotkampen

Fe4sen

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 26 november 2010 kl. 16:48
Vilka TrU har ni varit till? Den ena har många och den andra har nästan slut...

Köpte en i julklapp till sonen idag på Toysrus i Uppsala. Fanns på 2 ställen i butiken. En vid legot där det fanns 2-3st kvar. Samt många (>10) skulle jag tro vid deras special Toy Story 3 avd. Dock så kostade den 399:- där.    :P  De hade förövrigt mycket nedsatt i denna avd, för er som (gud förbjude) köper andra leksaker till era barn eller till er sjäv.   ;D

micke

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 26 november 2010 kl. 16:48
Vilka TrU har ni varit till? Den ena har många och den andra har nästan slut...
Det var bara i hyllan det vart ebb, säker att även TrU i Gbg hade bunkrat upp Behind the scenes med tanke på ett sånt bra pris på ett set som kostat 699
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Peewit

och även jag sollar mig till gruppen som köpt en sopbil ikväll. Toys r us i sisjön i Gbg hade en hel hög kvar när jag lämnade. Men gå till legoavdelningen för i toy story avdelning var det bara nån enstaka kvar (och dessutom felskyltad till högre pris),,

Kwagge

4996 Strandhuset för 299 minus 20%=240kr på Eko hallen...

Blir nog några till.. :P

Skrytsson

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 26 november 2010 kl. 16:48
Vilka TrU har ni varit till? Den ena har många och den andra har nästan slut...

Någon som har koll på hur det ligger till på Toys r us Kungens kurva (Sthlm)?

Måns.S

Köpte/laddade ner Lego Harry Potter Years 1-4 till min iPhone idag.
Tycks vara nästan exakt samma spel som till ps3, fast lite extra.
Sjysst med touch.

Etzel

Idag blev det en liten Bricklink-order. Det hade kommit upp en säljare som har 1x2 bricks i light flesh och då kunde jag såklart inte låta bli att skaffa några till min samling  :D (sen blev det ju såklart lite annat också så man kom upp i någon vettig summa).

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.