Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Köpte idag hela Mixels series 2 på BR.  :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

Citat från: ByggareDan skrivet 06 juni 2014 kl. 13:58
Köpte mig Coles jordborr (Ninjago) för 99kr på Webhallen

/ByggareDan

Tack för tipset! Det blev 4 st... Många användbara bitar var det...

Risgrynsgrot

Skulle beställa ett par bitar på Bricklink.. Slutade på en beställning på drygt 400 kr. Oops!  8)

beguiristain

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 10 juni 2014 kl. 21:04
Skulle beställa ett par bitar på Bricklink.. Slutade på en beställning på drygt 400 kr. Oops!  8)

Hehe. Orutinerat. Har aldrig hänt mig    ::)

BrightMinds

Idag blev det till alla småttingar som kommer på besök framöver, en till minstingen och en till mig som ska omvandlas till Bart's trädkoja hos familjen Simpson.

cptCalavera

Det blev en och en på Åhlens rea. Samt en minifig från serie 5. Försökte klämma fram en evil dwarf men det blev boombox-tjejen. :/ Seminöjd med det...
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

swestar

1000 stycken 98138 Tile, Round 1 ljusgrå. Bra att ha order  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Peter S

på Åhléns rea. Kanske måste bli ett par till?

ByggareDan

Spontanköpte en liten grävmaskin och två små lok på rean på Åhléns (Uppsala c) för 34 kr/st var ju inte direkt jätterea men ändå lite billigare än Webhallens 39kr/st

/ByggareDan

Risgrynsgrot

Bricklinkade för dryga 300 kr.. Bland annat ett par turtlar och lite bra-å-ha bitar..  ;D

swestar

1st 70816:  (Benny's Spaceship, Spaceship, SPACESHIP!) beställd för 10 min sedan.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Magnusengstrom


Skafte

Min lokala Leklustbutik hade sänkt LEGO Champion-spelet till 49kr, så jag tog de två som fanns kvar. Massor av 2x4 bricks i många färger!

Bakom kassan stack det upp en polybag med Movie-loggan på och jag frågade vad det var.
Pyjamas Emmet var det, jag fick en. Dubbelsidigt huvud med gäspande Emmet!

Barbaroux

Citat från: Skafte skrivet 18 juni 2014 kl. 15:57
Min lokala Leklustbutik hade sänkt LEGO Champion-spelet till 49kr, så jag tog de två som fanns kvar. Massor av 2x4 bricks i många färger!

Bakom kassan stack det upp en polybag med Movie-loggan på och jag frågade vad det var.
Pyjamas Emmet var det, jag fick en. Dubbelsidigt huvud med gäspande Emmet!

Med andra ord så är det ingen idé att jag besöker butiken i Visby som jag hade planerat att göra i morgon? Fanns det fler Emmet?

Eigenbrötler

Citat från: Skafte skrivet 18 juni 2014 kl. 15:57
Min lokala Leklustbutik hade sänkt LEGO Champion-spelet till 49kr, så jag tog de två som fanns kvar. Massor av 2x4 bricks i många färger!

Bakom kassan stack det upp en polybag med Movie-loggan på och jag frågade vad det var.
Pyjamas Emmet var det, jag fick en. Dubbelsidigt huvud med gäspande Emmet!



oooh grattis! jag trodde inte de fanns i sverige, den bästa emmet IMO, jag hoppas jag får tag på en någon gång :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.