Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Old Lego Guy

Citat från: Kwagge skrivet 03 april 2021 kl. 17:50
Lekia i Malmö butikerna har fått in senaste modulhuset, dvs polisstationen för 1599kr

Allmänt har de 20% på alla set över 600 kr. Just Lekia Emporia har dessutom "stämpelkort" där man får en stämpel per 250kr inköp. 10 stämplar ger 150kr rabatt nästa köp.
Blev glatt överraskad då jag bytte Lekia för det var för dåligt sortiment på den jag handlade hos.

Eriol

Coop Norra Backa i Borlänge har någon slags lagerrensning. Mer eller mindre rea på ganska många set i olika teman, även en del som är hyfsat nytt. Några av de mest prisvärda grejerna var tex:

Trouble on Tatooine 200 kr.
Gamla vägplattorna (kurva+ korsning) 39 kr.
Nya vägplattorna 149 kr.
Hidden side tunnelbanan 149 kr.


BrickMe

#5612
finns nu på Proshop för 1499:-

Kwagge

Ghostbusters bilen endast 1433 på Amazon, men priset kan ändras igen..  (o ja, jag beställde en)

Joacim123

Lekia i Barkarby (Stockholm) kör "köp 3 betala för 2" på allt i butiken. Gäller tom imorgon söndag. Finns en hel del Lego.  :)

janhansson

Toyspace har en lagt ut en hel del Vidiyo-sets i sin outlet till priser som är långt under andra butiker just nu.
https://toyspace.se/outlet/lego

ColA

Citat från: janhansson skrivet 17 juni 2021 kl. 09:39
Toyspace har en lagt ut en hel del Vidiyo-sets i sin outlet till priser som är långt under andra butiker just nu.
https://toyspace.se/outlet/lego

På Ica maxi i haninge kostar dom 6 första 89.40:- st

Larry Lars

Citat från: ColA skrivet 17 juni 2021 kl. 12:03
Citat från: janhansson skrivet 17 juni 2021 kl. 09:39
Toyspace har en lagt ut en hel del Vidiyo-sets i sin outlet till priser som är långt under andra butiker just nu.
https://toyspace.se/outlet/lego

På Ica maxi i haninge kostar dom 6 första 89.40:- st

Lekia, Bergvik, Karlstad rear ut dem för 149:-
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Kwagge

Behöver du små tiles? med 1040tiles för 166kr på Amazon..

Kwagge

Många bra priser på halv dyra set som är lite exklusiva på Webhallen

https://www.webhallen.com/se/category/5269-Allt-LEGO?sort=highestDiscountPercent&page=1

för 1345 bla..

Martsand

Åhléns i Luleå har 50% på olika set, bl.a. Mario, speed champions, Harry Potter och även något star wars. Vet inte om det kanske är något rikstäckande.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

janhansson

Citat från: swestar skrivet 25 juli 2021 kl. 23:55
973pb4202c01 finns på Bricks & Pieces.

Nu finns även fågelriddarnas ben, 6335666.

Eriol

Är helt nyinflyttad i Gävle och springer runt på diverse köpcentrum och letar slagborr, microvågsugn, hatthylla osv. Kan inte låta bli att kolla in legoutbudet också, sommaren är ju REA-tid!

ICA Maxi Hemlingby: 25% på allt Lego under vecka 30, men ganska trist utbud.

Stora Coop Valbo: En ganska tom halva-priset-låda. Det som fanns var en skaplig hög med -lådor för 249,50 kr, någon enstaka för 122,50 kr och några små Ninjago-set.

Lekia Valbo: Rea på Dots. Blev lite frestad av för 90 kr, men när jag betalade 69 kr sist så fick den stå kvar. Ny bottennotering för "Extra Dots"-påsar också: 10 kr, men det fanns bara en enda serie 1 kvar. Lämnade den också till någon som verkligen behöver Lego för under 10 öre/bit.  :D

LelleB

Citat från: Eriol skrivet 28 juli 2021 kl. 22:13
Är helt nyinflyttad i Gävle och springer runt på diverse köpcentrum och letar slagborr, microvågsugn, hatthylla osv. Kan inte låta bli att kolla in legoutbudet också, sommaren är ju REA-tid!

ICA Maxi Hemlingby: 25% på allt Lego under vecka 30, men ganska trist utbud.

Stora Coop Valbo: En ganska tom halva-priset-låda. Det som fanns var en skaplig hög med -lådor för 249,50 kr, någon enstaka för 122,50 kr och några små Ninjago-set.

Lekia Valbo: Rea på Dots. Blev lite frestad av för 90 kr, men när jag betalade 69 kr sist så fick den stå kvar. Ny bottennotering för "Extra Dots"-påsar också: 10 kr, men det fanns bara en enda serie 1 kvar. Lämnade den också till någon som verkligen behöver Lego för under 10 öre/bit.  :D

En Swebrickare i Gävle..?!
Antalet fördubblat över en helg. :P

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.