Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: frepe257 skrivet 05 december 2015 kl. 19:36
Leklust har kampanj på Sprängningsplatsen för 399:- (dock har de fel bild i katalogen...)
Riktigt bra pris på den!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

mossarp

På BR sa de att de flesta tidigare rabatterna skulle egentligen vara borttagna innan 30rean. Men i Borås hade de glömt det på några set så det blev först 25% och sedan 30% på det.  ;D

Anders67

Citat från: mossarp skrivet 06 december 2015 kl. 09:25
På BR sa de att de flesta tidigare rabatterna skulle egentligen vara borttagna innan 30rean. Men i Borås hade de glömt det på några set så det blev först 25% och sedan 30% på det.  ;D
Nice!

Skafte

X-vingen kostar 559 på nätet och alla BR jag kollat i. Men jag får inte ihop hur de räknat, eftersom den kostade 699 innan rean. Men jag är ju humanist.

Risgrynsgrot

Citat från: Skafte skrivet 06 december 2015 kl. 10:21
X-vingen kostar 559 på nätet och alla BR jag kollat i. Men jag får inte ihop hur de räknat, eftersom den kostade 699 innan rean. Men jag är ju humanist.
Den kostade 799 innan rean  :)

Skafte

Tack. Då begriper till och med jag.  :)

Lordflintstone

Citat från: mossarp skrivet 06 december 2015 kl. 09:25
På BR sa de att de flesta tidigare rabatterna skulle egentligen vara borttagna innan 30rean. Men i Borås hade de glömt det på några set så det blev först 25% och sedan 30% på det.  ;D

Hur många blev det och vad?

Skafte

#4282
Handlar man SW-produkter för minst 275kr på s@h får man en C-3PO på köpet. Gäller december ut. Forfarande får man också pepparkakshuset om man köper för minst 720 (gäller till 18/12).

Magnus den store

Citat från: Skafte skrivet 07 december 2015 kl. 18:35
Handlar man SW-produkter för minst 275kr på s@h får man en C-3PO på köpet. Gäller december ut. Forfarande får man också pepparkakshuset om man köper för minst 720 (gäller till 18/12).

Tack, precis vad jag väntat på. Med lite Scooby Doo på det blev det även ett pepparkakshus.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Skafte

Om man får ett pepparkakshus för mycket kan man skicka det till Gotland. Bra partspack!  :)

mossarp

Citat från: Lordflintstone skrivet 06 december 2015 kl. 19:54
Citat från: mossarp skrivet 06 december 2015 kl. 09:25
På BR sa de att de flesta tidigare rabatterna skulle egentligen vara borttagna innan 30rean. Men i Borås hade de glömt det på några set så det blev först 25% och sedan 30% på det.  ;D

Hur många blev det och vad?

Köpte ett gäng för 380 spänn/st.

pareriksson

Citat från: mossarp skrivet 07 december 2015 kl. 20:01
Citat från: Lordflintstone skrivet 06 december 2015 kl. 19:54
Citat från: mossarp skrivet 06 december 2015 kl. 09:25
På BR sa de att de flesta tidigare rabatterna skulle egentligen vara borttagna innan 30rean. Men i Borås hade de glömt det på några set så det blev först 25% och sedan 30% på det.  ;D

Hur många blev det och vad?

Köpte ett gäng för 380 spänn/st.
Om det blev en för mycket kan jag köpa den. :)

andreaseldh

Jag har ju alldeles glömt berätta vad jag köpte på 30%-rean på BR:

drdoddo

Gäller erbjudandet för nya C3PO bara på s@h eller funkar det att svänga förbi MoS och plocka upp det där om man handlar för 275 kr i affären?


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.