Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Joadoa

Var just på Coop forum, Tornby i Linköping. 30% på ett bord där det var lite medelstora sett. Sedan hade dom typ 50% rea på Starwars micro ute i huvudgången bredvid legot.

Jag frågade en butiks personal när 50% kommer på det som var 30%, hon sa att detta skulle iaf få ligga en till två veckor innan de bytte prisbild. Tror inte att det är uppskattat av butikschefen att hon outar att det kommer att komma en 50% rea!!  8)

/J

Kwagge

TrU har 25% på allt SW. Såg det i Malmö o är så även på deras webshop..

skitkid

Lite småspaningar i Malmö:

Åhlens Mobilia har en del SW, Friends och Ninjago på 50%. Enbart små set vad jag såg.

Coop Jägersro har en stor balja med Lego i mittgången strax innan leksakerna med 30%. SW, creator, TMNT, Super Heroes, Ninjago mm. Små och halvstora set.  Lite längre in på bland leksakerna finns ett bord med lite andra set, mest små. SW och friends.
/skitkid

BeardedNerd

BR i Stockholm hade hyfsad rabatt (25%-ish) på allt Star Wars och en liknande rabatt (enbart medlemmar) på allt Friends. Bra priser om man är ute efter någon av nyheterna.

Odidoma

Citat från: BeardedNerd skrivet 29 januari 2015 kl. 22:01
BR i Stockholm hade hyfsad rabatt (25%-ish) på allt Star Wars och en liknande rabatt (enbart medlemmar) på allt Friends. Bra priser om man är ute efter någon av nyheterna.
Alla BR i hela storstockholm?

martin_p

Nån som sitter på en extra 70703 och vill bli av med den? Hittade ingen i Eskilstuna sist jag var där.

mossarp

#3546
BR har 25% på Star Wars och Friends fram t o m 15 Feb / 9 Feb.
På Friends verkar det dock som att man måste vara BR medlem.
Står följande:
25 % rabatt på ALLA LEGO Friends lekset* 
Hos BR får Club BR-medlemmar 25 % rabatt på ALLA LEGO Friends lekset – missa inte detta!
* Erbjudandet gäller från den 29 januari till den 8 februari 2015 och endast inte redan nedsatta LEGO Friends lekset.

och på SW:
25 % rabatt på LEGO STAR WARS och ett coolt STAR WARS-lasersvärd – anslut dig till rebellerna! 
Anslut dig till rebellerna och rusta dig hos BR! 
Rabatten gäller från den 29 januari till den 15 februari 2015 och endast inte redan nedsatta
LEGO Star Wars lekset.



mssm

Childrenshouse.se kör kampanj fredag-söndag med riktiga pangpriser på några utvalda askar.

500:-

600:-

520:-

2399:-

2639:-

En del andra askar är det 20% på. :)

Hoppas det glädjer nån!

Tarmvred

Citat från: mssm skrivet 30 januari 2015 kl. 08:38
Childrenshouse.se kör kampanj fredag-söndag med riktiga pangpriser på några utvalda askar.

500:-

600:-

520:-

2399:-

2639:-

En del andra askar är det 20% på. :)

Hoppas det glädjer nån!

Samt för 2000:- vilket jag inte kunde motstå, så det blir en dyr Lego månad detta  :o
Se mina foton på  Flickr

mssm

Citat från: Tarmvred skrivet 30 januari 2015 kl. 09:05
Citat från: mssm skrivet 30 januari 2015 kl. 08:38
Childrenshouse.se kör kampanj fredag-söndag med riktiga pangpriser på några utvalda askar.

500:-

600:-

520:-

2399:-

2639:-

En del andra askar är det 20% på. :)

Hoppas det glädjer nån!

Samt för 2000:- vilket jag inte kunde motstå, så det blir en dyr Lego månad detta  :o

Den stod listad som Slut i lager och därför skrev jag inte ut den. Nackdelen med deras hemsida är att lagesaldo  uppdateras manuellt. Dock går det att lägga order på artiklar som är slut..Så förvänta dig ingen :)

pazappa

Nu har de tagit bort rabatten på Jabbas sail barge.

Tarmvred

Citat från: mssm skrivet 30 januari 2015 kl. 09:42

Den stod listad som Slut i lager och därför skrev jag inte ut den. Nackdelen med deras hemsida är att lagesaldo  uppdateras manuellt. Dock går det att lägga order på artiklar som är slut..Så förvänta dig ingen :)

Ok jobbigt, stod att den var i lager när jag beställde.... ja ja vi får la se vad som dyker upp
Se mina foton på  Flickr

BeardedNerd

TRU:s rea på Star Wars gäller även Super Star Destroyer som finns i lager i Barkarby, så det går att spara en tusenlapp där om man ändå hade tänkt storhandla...

ProPain

Super Star destroyer som i Super Star Destroyer eller som i Imperial Star Destroyer?

BeardedNerd

Den förra.

För övrigt var det lite irriterande att BR nu säljer R2-D2 för 1499 kr. Jag frågade om det går att lämna tillbaka den på öppet köp och sen köpa igen för det lägre priset och det går bra, men det innebär att jag måste släpa den fram och tillbaka in till centrum... fast det när handlar om 500 kr så är det ju nästan värt besväret. Det är ju pengar jag kan lägga på roligare saker.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.