Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Tips: Om du klickar på ikonen NYTT kommer du direkt till de inlägg du inte läst ännu, mycket fiffigt!

Record

Annars är det ju perfekt att kunna köpa en Batmobile för 500 spänn varje gång man öppnar tråden ::)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Cyklisten

Citat från: Record skrivet 19 november 2014 kl. 23:56
Annars är det ju perfekt att kunna köpa en Batmobile för 500 spänn varje gång man öppnar tråden ::)
Frågan är ju bara var man hittar en sån för 500 spänn...
Hejsan svejsan allihopa!! :)

sandpeople

BR har 25% på allt LEGO (ej nedsatta produkter) fredag 21/11-söndag 23/11 enligt dagens mejl.

Skafte

Citat från: sandpeople skrivet 21 november 2014 kl. 09:09
BR har 25% på allt LEGO (ej nedsatta produkter) fredag 21/11-söndag 23/11 enligt dagens mejl.

Ingen som känner för att starta en BR-butik på Gotland?  :-\

o0ger

Jag tycker tyvärr inte att BR har så bra priser även när det är rea. Ibland händer det att man får CLUB-rabatt på reapriset, då kan det bli bra.

De brukar också höja priset på de större seten när det ska bli rea.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

pazappa

Citat från: Skafte skrivet 21 november 2014 kl. 10:32
Citat från: sandpeople skrivet 21 november 2014 kl. 09:09
BR har 25% på allt LEGO (ej nedsatta produkter) fredag 21/11-söndag 23/11 enligt dagens mejl.

Ingen som känner för att starta en BR-butik på Gotland?  :-\

Rabatten gäller även i webbshopen.

Skafte

Citat från: pazappa skrivet 21 november 2014 kl. 10:41
Rabatten gäller även i webbshopen.

Men där finns inte de nya Hobbitseten.  :(

hersa

Hann den här gången med att köpa en på BR och för 975:- kändes det som ett bra pris! Tog även chansen att köpa ett gäng Minecraft-lego till ungarna :)



MartinAberg

#3146
En liten fågel viskade i mitt öra att det kommer bli 30% på LEGO hos Åhléns City för klubbmedlemmar den 5 December.





Citat från: Ashman skrivet 21 november 2014 kl. 18:25
Citat från: spendabel skrivet 21 november 2014 kl. 18:02
webhallen har helgrea, vissa uppemot 50% på vissa grejor

http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/kampanjer/helgkampanj_lek/mest_salda/l/&atcl=ad:big
Tack för tipset, drog iväg en beställning på  och   :D
Tackar jag med.
Nöjde mig dock med

Skafte

Bike Shop and Cafe (Bike Shop & Café) kostar halva priset (399) på Leklust i Visby. Det står inte i deras katalog. Kolla era lokalavdelningar!

humlan

Citat från: Skafte skrivet 22 november 2014 kl. 10:02
Bike Shop and Cafe (Bike Shop & Café) kostar halva priset (399) på Leklust i Visby. Det står inte i deras katalog. Kolla era lokalavdelningar!
Inte i Luleå, men kanske en kampanj som börjar på måndag. Ibland är de snabba att sänka.
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

mssm

Citat från: Skafte skrivet 22 november 2014 kl. 10:02
Bike Shop and Cafe (Bike Shop & Café) kostar halva priset (399) på Leklust i Visby. Det står inte i deras katalog. Kolla era lokalavdelningar!

Jag råkar också veta om det, men den ska egentligen vara med längre fram, julextra 2.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.