Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Surf Green

Citat från: Teabox skrivet 26 oktober 2014 kl. 14:28
Hittade på City gross i Halmstad för 390 kr. Halva priset om jag förstått det korrekt :) Ingen rea-lapp eller nåt på seten. Kanske råkat sätta fel pris på dem?


Tack för tipset! Blev en sådan till ena dottern på City Gross i Hyllinge. Det fanns fler!

Frestr

Fick tag i 2 st Hobbit, samt 1 st mini taurus, 150kr, bra pris :)

Ashman

ICA Maxi på Ystadvägen i Malmö har också 25% och jag som aldrig har varit där förut blev överraskad över deras ändå rätt ok utbud. Efter rabatt låg priserna i nivå med billigast på prisjakt så inga superfynd, men rätt ok. Köpte två djur-creator och två av de där pytte star wars (x wing och tie fighter).

MartinAberg

20-40% på LEGO på CDON, dock är de fortfaranade dyrare än många andra.
Hittade för övrigt inget set på 40%, så fick bli en snäll fråg atill deras kundtjänst!

BeardedNerd

De har något enstaka äldre set som Council of Elrond, men såna set har redan varvats på rea billigare på andra ställen redan.

SvanteOlof

Men men va vars? Jag har den utan figurer så ajg behöver den!?
ordvits: studsmatta = 4186

jackdempsey187

Från Facebook: 

Legorea hos Lekia!
Du får 25% rabatt på ALLT lego.
Denna kampanj gäller hos Lekia Uddevalla (Östra Torp mellan IKEA och City Gross), Lekia Alingsås (affärshuset Storken), Lekia Eriksberg (Hisingen - Göteborg) och Lekia Kungälv.
I Kungälv gäller denna kampanj till och med lördag 1 november. I övriga butiker till och med söndag 2 november.

Kwagge

Toys R Us har 25% på allt på söndag

Tunguska

Mina LEGO-byggen på flickr.

o0ger

Citat från: Kwagge skrivet 30 oktober 2014 kl. 12:28
Toys R Us har 25% på allt på söndag
Låter ju underbart, men har du mån källa på det?

Och nu köper ingen före mig ok? Det ska bli en julklapp till min son. Det var nån av er som knep den de hade på ICA Hemma ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Kwagge

Citat från: o0ger skrivet 30 oktober 2014 kl. 14:32
Citat från: Kwagge skrivet 30 oktober 2014 kl. 12:28
Toys R Us har 25% på allt på söndag
Låter ju underbart, men har du mån källa på det?

Och nu köper ingen före mig ok? Det ska bli en julklapp till min son. Det var nån av er som knep den de hade på ICA Hemma ;)

Annons i Kvällsposten el Aftonbladet idag..

Risgrynsgrot

Antar att detta bara gäller i fysisk butik, eller?

Lovlan

Nille tar 169:- för adventskalendrarna, det är billigare än prisjakt iaf!

:::::::

CitatToys R Us har 25% på allt på söndag
Låter ju underbart, men har du mån källa på det?
Fick info om 25% på TrU för ett par månader sen från butikschefen i Västerås så det stämmer.

76 Hz

Citat från: o0ger skrivet 30 oktober 2014 kl. 14:32

Och nu köper ingen före mig ok? Det ska bli en julklapp till min son. Det var nån av er som knep den de hade på ICA Hemma ;)

Jag erkänner, den ligger och väntar på att hämtas ut av mig.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.