Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

JohanW

Citat från: jani81 skrivet 21 oktober 2014 kl. 21:28
Rusta Lund:
Ninjagosetet 199
Galaxysquadsetet 299
Spel 49: Hobbit

Tack då sparade du mig en bilresa.

mechamike

Status på rusta  Linköping? jag behöver Korrikooro spelet..
?

Skafte

Citat från: mechamike skrivet 22 oktober 2014 kl. 09:17
Status på rusta  Linköping? jag behöver Korrikooro spelet..

Du menar Palikkakotomo?  :P

mechamike

?

Sockerbit

Rusta i Kungens Kurva har massor av spelen; Mini Taurus, Piratplankan och äggspelet för 49:-/st. Hyllan för Hobbitspelet ekade tom...  Det fanns lite annat LEGO också.

mechamike

Jag knep dom sista Hobbit spelen (7st) i Linköping, (Tobhol och Marpe blev utan ::)) finns dock kvar av de andra set:en med dock inte så jätte många...
?

Tobhol

Citat från: mechamike skrivet 22 oktober 2014 kl. 13:09
Jag knep dom sista Hobbit spelen (7st) i Linköping, (Tobhol och Marpe blev utan ::)) finns dock kvar av de andra set:en med dock inte så jätte många...

Det var så synd om oss att jag var tvungen att beställa "Santa's Workshop" från s@h som tröst  ;D

Valrukh

Rusta Örebro: Inget Ninjago, slut på Hobbit. Mini-taurus 49:-, Galaxy Squad-settet 299:-. Fanns inget annat. Pratade med en tjej där, de packar upp nytt tills på fredag, men vad det blir visste hon inte.
Alla är vi barn i början, och sen växer vi upp och fortsätter bygga med Lego.

jimmyspekeröd

Rusta torp(uddevalla) hade alla förutom hobbit :/

Freppe

Citat från: Valrukh skrivet 22 oktober 2014 kl. 14:24
Pratade med en tjej där, de packar upp nytt tills på fredag, men vad det blir visste hon inte.
Så vad du säger är, dagliga besök på Rusta för att spana efter eventuella nya fynd.  ;D

hersa

Och Rusta Partille - Hobbit fanns (tills jag kom), men de andra spelen fanns det rätt gott om + Ninjagosetet.

cecilia67

Idag öppnar tydligen Lekia en ny affär på Väla (Helsingborg), 25% rabatt på allt Lego tom söndag 26/10 enligt Välamagasinet.

x_inteduplo_x

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 21 oktober 2014 kl. 13:12
Citat från: darthmortar skrivet 20 oktober 2014 kl. 18:16
Rusta tycks ha legoveckor på gång.

för 199kr
Jag åkte till Rusta i Brommablocks och där kostade 9448 299kr vilket jag tyckte var lite dyrt, så köpte inte.
Men om någon kan verifiera priset 199kr på en Rusta i Sthlms-området så meddela gärna det.

Jag mailade rusta och dom sa att Rusta BrommaBlocks hade felmärkt sina varor men att dom bett dem ändra. Så åkte dit och köpta Ninjaskiten och 300-spelet tidigare idag.
Övervägde att köpa extra av Hobbit-spelet och 300-spelet för att sälja till högre pris om några år men pallade inte.

BeardedNerd

Citat från: swestar skrivet 21 oktober 2014 kl. 16:35
Citat från: BeardedNerd skrivet 21 oktober 2014 kl. 14:02
Rusta i Östersund har inte leksaker :(
Har du varit och kikat?

Nej, men de brukar inte ha några leksaker alls, de senaste åren. Jag kikar på fredag när jag har vägarna förbi.

Sesse

Rusta Gävle(Marielund) har följande
Ninjagosetet
Galaxysquadsetet
Spel: Hobbit, Minitaurus

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.