Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

:::::::

Coop forum i Västerås har 30% på allt Star Wars Lego. Inget jätteutbud (snarare ett miniutbud)
Men vart några för 105kr styck.

footos

Lekmer har Mos Eisley Cantina  för 249kr

Sockerbit

Citat från: footos skrivet 07 oktober 2014 kl. 19:12
Lekmer har Mos Eisley Cantina  för 249kr

Tänkte att det kan inte stämma, men det gjorde det. Jag blir nästan sugen på att beställa en till.   :)

Risgrynsgrot

Oj, jag som tyckte att 600 var ett bra pris för någon vecka sedan.. Glad att jag inte beställde. Beställde två stycken.  :)

Tyvärr känns som att detta är något fel, så får väl se om de dyker upp..

:::::::

Ja vi får se om det verkligen stämmer. Beställde också en.

oskbl

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 07 oktober 2014 kl. 19:37
Oj, jag som tyckte att 600 var ett bra pris för någon vecka sedan.. Glad att jag inte beställde. Beställde två stycken.  :)

Tyvärr känns som att detta är något fel, så får väl se om de dyker upp..

Misstänker också att det är nåt fel. Såg att Star Wars Phantom 60008 kostade 129:-. Beställde två Mos Eisley och en Phantom, får se om de kommer. Lekmer brukar ju alltid visa hur många procent de sänkt priset, men på dessa står det bara priset.

Pekblom

Citat från: footos skrivet 07 oktober 2014 kl. 19:12
Lekmer har Mos Eisley Cantina  för 249kr
slut :-(
Och Phantom måste man köpa åtta stycken av för att slippa frakten.. käns som för många :-)

ByggareDan

Var nog felprismärkt utan att dom fatta det kan jag tänka mig, sen är väl bara minifigsens BL pris 200 kr+ dessutom kostar ju riddjuret runt 90 kr så då är det ju inget dåligt köp.

Sen får ju denna tråd som sagt en ganska så stor genomslagskraft och det hos en relativt köpstark grupp som vet vad dom vill ha.

/ByggareDan

footos

Jag brukar ha dåligt flyt när det kommer till rea, så det var säkert felmärkt men jag chansade iallafall.

x_inteduplo_x

Hur får folk reda på sånt här? Var ju bara några timmar sedan och dom är redan slut. Både lekmer & cdon hade samma låga pris. Hade gärna köpt en.

Teabox

Citat från: footos skrivet 07 oktober 2014 kl. 19:12
Lekmer har Mos Eisley Cantina  för 249kr

Tråkigt att man missade detta. Hoppas ni får seten :)

Risgrynsgrot

Hej Risgrynsgrot,

Vi har tyvärr upptäckt att vi har haft ett felaktigt pris på produkten LEGO Star Wars, Mos Eisley Cantina.  Den har sålts till dig för 249 kr när det korrekta priset är 899 kr och i ordervillkoren så förbehåller vi oss rätten att korrigera felaktiga priser i efterhand. Därför har vi annullerat denna produkt från din order. Har du handlat fler produkter än denna kommer dessa att skickas utan dröjsmål. Vill du köpa denna produkt till det korrekta priset så hjälper vi dig självklart med detta. Vi beklagar att du drabbats av detta och hoppas att du ändå är nöjd med din köpupplevelse hos oss.

Så kul var det.  ::)


footos


Magnus den store

Hade bara någon enstaka köpt hade prisfelet kanske slunkit igenom. När hela deras lager säljs slut på ett par timmar lär butiken reagera. Nu ska jag till Posten och hämta ut ett paket.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.